Maandag 22 feb

25 februari 2019 - Ter Aar, Nederland

Nieuwe week nieuwe kansen

Vandaag een route lopen vanuit nes aan de amstel richting Waver en Abcoude

De route zou net onder de 25 km zijn maar door een paar keer mis lopen werd Di alsnog ongeveer 29 km

Als je zo door de polders loopt zie je van alles dus de hazen waren er vandaag ook weer, ook een grote toofvogel gezien dacht dat een buizerd was

Het lopen op zich ging prima al was het behoorlijk warm nou ja trui uit en lekker met korte mouwen gelopen en nog het zweet op mijn rug kan ik er vast aan wennen voor in warmere streken

Vandaag ook weer een Jacobus moment meegemaakt, zat in Abcoude mijn brood op te eten waarna ik mijn rugzak weer op deed is waarschijnlijk mijn bril gevallen kwam er pas veel later achter dus maar door gelopen naar de auto terug gereden naar mijn lunch plek lag hij netjes op de bank, nou dat noem ik dan een Jacobus moment

Scheelt toch gauw 700 euro

Voor morgen een route uitgestippeld van ongeveer 31 km vanuit Lisse een beetje door de duinen

Jullie horen er wel van tot later

1. Leo van den Berg:
    25 februari 2019
    Heerlijk weer Jan,
    Dit is een voorproefje van je GROTE reis.
    Die Jacobus momenten mag je blijven benoemen, want ik vind ze leuk te lezen. En fantastisch dat jij een bril hebt die op je wacht... moet je maar patent op nemen. Succes voor je volgende tocht.
  2. Sandra Koeleman:
    25 februari 2019
    Mooie wandeling, mooi verhaal weer!
    Mooi om te lezen! Je bent je echt flink aan klaarstomen! 💪🏼🥾

Zet ‘m op!

Liefs
  3. Jeroen:
    26 februari 2019
    Goed bezig!!
    Om echt het gevoel van warmte alvast te ervaren, had je misschien je winterjas juist aan moeten houden...... succes vandaag