Donderdag 3 juni

3 juni 2021 - Maarssen, Nederland

Vanmorgen na een heerlijke nachtrust om half acht ontbeten waar we wat veel besteld hadden(ook voor de lunch) om 8 uur vertrokken voor een nieuw avontuur tot en met Hollandse rading weer veel door de bossen gelopen met nu eens een keer heel goede markeringstekens

Na dat we de spoorlijn overgestoken waren kregen wij en heel ander landschap te zien bossen waren er niet meer dus konden we genieten van het weidse uitzicht het houd echter wel in dat je lange stukken moet lopen met weinig afwisseling maar het was best wel mooi

Uiteindelijk uitgekomen in Breukelen waar we ons gebruikelijke terrasje gepakt hebben en we naar onderdak hebben gekeken we zijn uiteindelijk in het van der valk hotel beland wat by far het goedkoopst was

Heben we ook gelijk gegeten Jan sliptogetjes en ik een ossenhaasspies dkus allebei lekker gegeten

Nu zijn we op de kamer allebei ons blog werk aan het bijwerken

Heb nog een trippeltje meegenomen naar de kamer die ga ik zo nog even lekker nuttigen en dan straks lekker slapen en als het goed is morgen in langeraar nog dik 30 km

1. Jeroen:
    Lekker bezig.
    Zie maar eens een hotel te vinden in LA......
    Zal wel een oud bankje worden, ergens onder een overkapping 😜
  2. Sandra Koeleman:
    Jullie gaan goed!
    Morgen komen jullie in aan in (bijna) het mooiste dorp van NL 😜...
    En dan nog een paar dagen waarschijnlijk en dan loop je zo de zee in voor een plonsje 🌊!

Heb je je zwembroek mee? Je wordt thuisgebracht!

😘😘
    Zet ‘m op morgen!
  3. Leo:
    3 juni 2021
    Weer leuk te lezen en je verslagen worden steeds iets langer en voller met leuke wetenswaardigheden. Ziet er goed uit zo voor de laatste dagen. Slaap lekker en goede start morgen.