Vrijdag 4 juni

4 juni 2021 - Ter Aar, Nederland

Vanmorgen ontbijt bij van der valk op de kamer gekregen lekker gegeten en gelijk voor de lunch wat klaar gemaakt

Op pad vanaf Breukelen de polder in voor een loop tocht van 33km met als eindbestemming langeraarseweg 218 waar we om kwart voor vijf aankwamen

Onderweg lange stukken gehad maar ook mooie graspaden op dijken zelfs nog een keer overgevaren met een zelfbedieningspont

Onderweg bij een molen die ze aan het restaureren waren koffie gehad van de werkmannen

Verderop bij een woning in aanbouw weer koffie gekregen(zelf gezet) 😜 dus bij Guido een lekker bakkie gedaan

Daarvandaan weer verder op pad en in zevenhoven onze lunch gebruikt

Later in nieuwveen nog even opgestoken bij leli in het veld

Waarna we bij ome Fred ook nog wat gedronken hebben die was de buiten boel aan het schuren

Daarna het laatste stuk en thuis gekomen hebben we een paar lekkere biertjes gedronken

1. Leo:
    4 juni 2021
    Wat een gezellig verhaal zo en overal koffie kunnen drinken. Komt natuurlijk omdat jullie zo bekend worden met de rugzak.
    Nu nog de route afronden begrijp ik. Vast apart om nu toch even thuis te zijn en dan over twee dagen weer definitief thuis tot de volgende loopkriebels. In ieder geval lekker uitrusten nu en tot morgen!
  2. Sandra Koeleman:
    4 juni 2021
    Haha... dat is dus echt “socializen”...
    klinkt als een gezellig dagje!

Nu lekker rusten en opmaken voor de dag van morgen...

💝