Donderdag 30 mei

30 mei 2019 - Orthez, Frankrijk

Vandaag dus korte route voor het eerst de Pyreneeën zien liggen wat een schitterend uitzicht en dan denk je dat ziet er niet zo ver uit vana ond, ijn we er wel maar het is nog 90 km nu na de wandeling van vandaag nog 75 km dus nog 3 etappes

Je begint nu wel te merken dat je meer op en af moet dus van lie erlee wordt het zwaarder

Na de etappe lekker gegeten nu in de herberg douchen en spullen in de was machine en dan in de droger

Morgen alles weer schoon en droog

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo van den Berg:
    30 mei 2019
    Ja, de Pyreneeën, prachtig gebied en zo uitgestrekt. Heb er met een van mijn broers gekampeerd in het wild. Geweldig en zo groot. Geniet ervan in je schone kleren....je kunt er van alles tegenkomen. Het gaat goed zo, Jan, rustig doorzetten en blijven genieten!
  2. Sandra Koeleman:
    30 mei 2019
    Waaauuuww wat een prachtige foto’s!
    Die mooie lucht! Prachtig blauwe kleur!

Je komt nu idd steeds dichter bij een super mooi gebied! Maar wel pittiger!

Je hebt er goed voor kunnen oefenen! Zullen we maar denken!!!

Voor mijn gevoel heb je het heel goed naar je zin! En kun je goed meten aan jezelf!
    Je doet het fantastisch, hou vol, ga door en wiiiinnnnn!!!!

🥾🥾
    💪🏼💪🏼
    🌲🍄🌼🌙☀️
  3. Familie de vries:
    30 mei 2019
    Het worden toch niet meer van die lange kilometers? Dan wordt het zeker zwaar.
    maar het wasje was zo gauw klaar! ,!! Even er in en eruit. Hopla n kind doet de was.
    Wij zijn trots op jou lopen en lopen enlopen. Mooie omgeving waar je doorkomt iedere
    keer. Wij hebben 100 km. Gedaan vandaag, even naar LELYSTAD. maar dan met de auto.
    Alles goed daar. Nou loopse maar weer. En Buen camino 🙋 🙋 🙋 groetjes.
  4. Theo en Riet:
    30 mei 2019
    Jan je houdt goed vol , knap man en mooie foto's stuur je door. Zo krijgen we een indruk wat jij allemaal ziet. Wij hebben er ook een weekje Frankrijk op zitten en genoten van dit mooie land, maar als ontbijt heeft Theo toch wel graag een sneetje volkoren, daar zal jij ook wel eens naar uitkijken. Maar nu je in een streek loopt met een bekende kaas zal je misschien ook wel iets anders krijgen dan jam bij het ontbijt. Jan succes met de volgende 1000km puf puf Groetjes uit Alphen