Vrijdag 31 mei

31 mei 2019 - Sauveterre-de-Béarn, Frankrijk

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de leuke reacties op mijn blog doet me goed dat dat jullie deze zo trouw lezen

Vandaag een route gelopen van 22,8 km van het begin tot het eind een feest om de omgeving hier te bekijken de Pyreneeën op de achtergrond die steeds dichterbij lijken te komen maar dat is natuurlijk niet zo wij moeten er heel wat voor doen om dichter bij de Pyreneeën te komen want het is niet zo dat de bergen zich verplaatsen maar dat doen we zelf

Vanmiddag elkaar even gecontroleerd op teken ik had er een cor had er 2 of 3 andere Jan geen gelijk maar vewijderd

Het was een hele mooie wandeling die nu wel wat zwaarder wordt door de hoogte meters die je telkens op en neer moet maar dat weegt niet op tegen al het mooie wat je ziet

Morgen een wandeling van 26 km weer vroeg beginnen net als vandaag want het wordt weer warm

Maar daar morgen weer van groetjes voor iedereen

1. Sandra Koeleman:
    Waaauuwww! 🏔
    Wij zien het topje van de berg! Maar daar zit heel wat werk onder!
    We zijn super trots op je!
    Leuke selfie! Je ziet er goed uit!!!!

Wat goed dat jullie even een tekencheck hebben gedaan!!!
    Weg met die beestjes!!! 🕷
    (Ik krijg er kippenvel van, brrrr...)

Blijven stappen, verplaats je vanzelf de berg!

Hou van jou
    🥳🥳🥳🥳
  2. Helma:
    31 mei 2019
    Topper, ziet er allemaal prachtig uit 🏔️🏞️
    Groeten aan je mede camino's 🙋!!

Check de teken, drink meer dan de eerste helft van de reis en zet hem op 💪💪

Kus van ons
  3. Leo van den Berg:
    31 mei 2019
    Teken inderdaad direkt verwijderen, kunnen lamlendige ziektes veroorzaken.
    Ik herken je enthousiasme over de Pyreneeën; zo groots dat er geen einde aan lijkt te komen, verstopplekken voor mens en dier; een soort niemandsland.
    Fijn dat je zo grenzeloos geniet, de tweede keer is toch al weer iets anders.

Morgen opnieuw de warmte in; veel plezier en pak de teken......
  4. Familie de vries:
    31 mei 2019
    Het is echt iedere keer weer wat anders, nu weer teken . GGelukkig is daar een rremedie
    Voor verwijderen die dingen. Weer mooie plaatjes gemaakt vooral die van jezelf!!!!
    Zien we je ook nog eens.
    Groetjes van ons en buen camino 🙋🙋🙋🙋🙋
  5. Ben en Bep Kleijn:
    Hè jan
    Hoe is het ermee
    Houden je voeten het een beetje vol
    Mooie foto s het was gisteravond gezellig
    Gr.Ben en Bep🥇top van je
  6. Joke Bisschop:
    31 mei 2019
    Ook de groeten van ons Fred en Joke, we lezen nu ook je mooie verhalen mee.