Maandag 15 juli

15 juli 2019 - Ter Aar, Nederland

Zo vanmorgen allemaal op tijd waker even lekker gedoucht en aan het ontbijt wat nog een probleempje was want de winkels gaan daar niet voor 9 uur open dus verder naar de stad moeten lopen om toch nog wat voor het ontbijt te hebben

Na ontbijt de laatste dingen ingepakt en het appartement netjes achter gelaten op naar de auto inladen en naar het verhuurbedrijf om de auto weg te brengen daar de koffers in een busje gezet en werden we verder naar het vliegveld gebracht

We moesten een kwartier wachten en konden toen door de douane mijn rugzak in het ruim de rest was handbegage half uurtje te laat vertrokken kwart over 1 en om kwart over 3 geland rugzak ophalen en naar met de bus naar rijnzaterswoude waar gert Jan ons opgepikt heeft

Thuis nog even lekker nagepraat en met zijn allen een broodje gegeten waarna iedereen weer tevreden naar huis ging na zo een lang avontuur

Ik heb het al eerder gezegd maar nog even een herinnering voor a. s. zondag vanaf 2 uur is de Camino middag bij ons alle blog lezers zijn van harte uitgenodigd voor deze middag ik zie jullie graag allemaal daarom zeg ik tot zondag middag

1. Leo:
    15 juli 2019
    Wen maar weer lekker aan je thuis Jan. Oost West, Thuis Best. Lekker op de bank lezen en je verheugen op alles dat je daar te wachten staat. En ook op feest zondag, waar alle betrokkenen bij jouw reis bij elkaar komen. Hopelijk tot dan!
  2. Helma:
    15 juli 2019
    Lieve blog volgers, ook wij vonden jullie bemoedigende woorden van groot en klein ...de gezwammeltjes, vele icoontjes en berichten, uit verwachte en onverwachte hoek, als ook van bekenden en onbekenden HELEMAAL TOP!!! 😍👍😘
  3. Familie de vries:
    15 juli 2019
    Weer met de voetjes op Langeraarse bodem, hoe voelt dat nou? En vanavond weer in je eigen bed, met douche en ontbijt . en nog veel meer, want je bent nu gewoon weer thuis.
    Gaan de dagelijkse beslommeringen weer beginnen. Ik geloof dat je hamer en spijkers al voor je klaar staan!!,
    maar ik zou zeggen doe nog maar rustig aan energie ga nog maar even lekker dromen over de camino. Of ben je van plan om een rondje langeraar te doen om het af te leren !,!
    Dit was weer een gezwammeltje van ons, de groetjes van ons allemaal.
    En droom maar fijn.😏😏😏😏😍😍🙋🙋🙋🙋
  4. Sandra Koeleman:
    Wat een avontuur!
    Ik sluit me aan bij helma!

Iedereen bedankt!

En pap! Zucht! Wat een avontuur!

Kus❤️

Tot zondag allemaal!!!