Zondag 14 juli

14 juli 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Alweer na een goede nachtrust en ontbijt zijn we aan de wandel gegaan om naar een hoger gedeelte te lopen waar je een mooi uitzicht hebt op de stad Santiago het is ook het punt waar ik voor het eerst de kathedraal heb gezien

Was wel een wandeling van 5,5 km heen en ook weer terug dus heb ik ze even laten zweten leuke bijkomstigheid was dat dit stuk ook de route was van mijn laatste km van de camino heeft iedereen ook een stukje van de camino kunnen beleven

Op de terugweg naar het centrum niet ver van het centrum hebben we een tijdje op een terrasje gezeten die aan de route lag nou wat je dan ziet is ook een hele belevenis

Nu even in het appartement en straks weer naar het avond leven dus lekker uiteten en wat rondhangen in de stad later de koffers alweer reis klaar maken

Morgen dan op huis aan tot later

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra Koeleman:
    14 juli 2019
    We genieten, komen tot rust (he Jeroen!?), zien mooie dingen, voelen een klein beetje hoe het is om te wandelen op de camino! 🥰

Pap verteld dan mooi aan de hand van wat we zien, hoe hij dat heeft ervaren! 😁

Morgen vliegen we terug, en ik kan wel zeggen dat het een SUPER geslaagde verrassing was voor pap en mam ‼️

Geweldig!

Liefs van mij ❤️🌸❤️🌸
  2. Familie de vries:
    14 juli 2019
    Je moet natuurlijk wel even laten zien dat je in santiago bent geweest dus hup allemaal even lachen voor de foto bij bij het bord! leuke herinneringen hebben jullie er nu van met mooie foto's!
    met zijn allen 10 kilometer lopen is ook weer een ervaring ja vader Jan die zet jullie wel aan het werk.
    Voor morgen een goede reis toegewenst moeten jullie alweer naar huis, 😭😭😭😭😭
    maar thuis wachten ze ook weer met smart op jullie. De groetjes van ons allemaal en tot ziens. Dit was weer een gezwammeltje van ons. 🙋🙋🙋🙋🙋
  3. Leo:
    14 juli 2019
    Dat lijkt op een hele mooie zondag zo.
    Mooi verhaal Jan, ga gewoon door met schrijven.
    Goeie voorbereiding op thuisvaart gewenst!
  4. Familie de vries:
    15 juli 2019
    Welkom thuis met zijn allen allen hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. .
    De groetjes van ons. 🙋🙋🙋🙋🙋