Vervolg marskramerpad 30 mei 2021

30 mei 2021 - Ugchelen, Nederland

Vanmorgen om 7 uur er uit samen met Ria ontbeten om half 8 was mijn chauffeur er en we zijn om 10 voor 8 ingestapt om naar onze startplaats te gaan waar we de vorige keer gestrand zijn

Op de routeplanner zou het 1,5 uur rijden zijn wat dus ook precies klopte dus we arriveerde daar om 10 voor half 10

Afspraak was half 10

Jan en Marieke kwamen klokslag half 10 aanrijden ,  na gesamelijk een bakje koffie gedronken te hebben zijn we precies om tien uur gaan lopen

Wandeling was 90%op (half) onverharde paden smal of breed vlak of hobbelig in de schaduw of in de zon al naargelang de bomen stand

Hele mooie wandeling geweest bij de eerste mogelijkheid  een bakje koffie gedronken maar dat was pas om half 2 daarna doorgelopen tot we in Beekbergen waren waar meerdere terassen waren vrij tafeltje opgezocht was er nog 1 daar een lekker biertje gedronken

Daarna doorgelopen naar Fletcher hotel (550)meter en een kamer geboekt voor 40 euro incl. Ontbijt

Even lekker gedoucht en gaan zo in het dorp nog een hapje eten

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leo:
    30 mei 2021
    Het vervolg is begonnen. Heb het gevoel dat de reis gewoon doorgaat, alleen op een andere plek. Fijn weer te lezen wat je doet en bezighoudt. Ik hoop dat jullie nog mooie reiswagen gaan maken. Aan het weer zal het niet liggen.
    Fijne avond samen!
  2. Sandra Koeleman:
    30 mei 2021
    Het weer zit mee! De eerste dag is weer in de pocket!
    Zet ‘m op pap!
    We volgend je op de voet 🦶🏼!

X