Vrijdag 14 juni

14 juni 2019 - Laredo, Spanje

Vandaag weer een schitterende gevarieerde wandeling gemaakt langs de kust een ook weer inlands met mooie beelden

De meeste mensen die ik tegen kom zijn Duitsers heel speciaal is dat ik in Spanje nog geen Nederlander heb ontmoet lopen denk ik allemaal de frances

Wandelweer vandaag weer uitstekend ongeveer 20 graden niet te veel zon met mijn lichaam gaat het tot nog toe prima

Moet nog ongeveer 635 km de laatste tijd loodjes ben misschien nog van plan door te lopen naar finestera 80 km extra maar dat zien we nog wel

1. Leo van den Berg:
    14 juni 2019
    Ziet er weer gezond en gezellig uit. Heerlijk dat je je gezond voelt en het weer ideaal weer is om te lopen.
    Fijn weekend alvast en doe ‘ns gek. Parachutespringen bijvoorbeeld. Kan je de boel eens van boven bekijken.......
  2. Sandra Koeleman:
    Prachtig!
    Mooi dat je een mooie route hebt gehad!
    Volgens mij een lekker temperatuurden om bij te wandelen!☀️

Prachtig idee van dat stukje finestera... ‘einde van de wereld!’ En wat is nou 80 km als je er kweenie-eens-hoeveel je er al gehad hebt! 😅😅
    Verder kan niet... hahaha... ‼️

Zet ‘m op morgen! Hopelijk weer goed weer!
    Goed dat je lijf het allemaal zo goed aan kan! Gezegend man!😇

We hebben je lief!
    En lopen in gedachte nog elke dag met je mee!🥾

❤️
  3. Helma:
    14 juni 2019
    Wouw goede keus (als je maar goed om je lichaam denkt)! Het einde van de wereld in Ushuaia was heel apart - mysterieus...vooral de gedachte dat men ervan uit ging, dat er vanaf daar niets meer was......Dat is eigenlijk niet voor te stellen met wat wij nu weten, probeer het t.z.t. maar eens!!

Zou gaaf zijn als je daar een stempel in je paspoort kunt krijgen...leuk aandenken tezamen met je Camino boekjes!!!

Voor de komende 635 km Buen Camino 😀
    Dikke knuffel
  4. Cees:
    14 juni 2019
    Hoi jan ik begin jalours te worden als ik die mooie foto s ziet van de omgeving waar je door loopt schitterend . Ik ben blij dat je lichaam goed meewerkt want dat is wel erg belangrijk . Veel wandel plezier verder gr gerda en cees
  5. Familie de vries:
    14 juni 2019
    Wat moet Ria daar wel van denken? nog langer van huis. Weer 80 kilometer verderop
    maar dan heb je ook tot het einde gelopen, of wil je nog even zwemmen in die mooie
    blauwe zee voor je naar huis gaat.
    Nou voor morgen loopse maar weer weer. De groetjes van ons allemaal buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋
  6. Ploni:
    15 juni 2019
    Mooie route Jan, als ik het zo zie denk ik dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
    Gaan nu op cruise naar Noorwegen, IJsland, Faeroer, Shetland, Schotland.
    Hebben niet overal internet, zal wel proberen je te blijven volgen. Succes verder.