Vrijdag 17 mei

17 mei 2019 - Négrondes, Frankrijk

Daar is hij weer lekker binnen terwijl buiten de regen op het dak klettert

Vandaag om kwart over 8 op straat de eerste 1,5 uur droog geweest daarna tot mijn volgende overnachting regen gehad soms hard maar meest gestaag

Vandaag veel mooie natuur gezien niet al te veel over te vertellen

Wat me in heel Frankrijk opvalt is dat ze hier in de bootsen overal klokken hebben hangen alhoewel ik er nog geen een gezien heb ik hoor ze wel de hele tijd koekkoek meest zijn ze wel van slag en doen ze meer uren dan er in een dag zitten toch goed dat ik een horloge om heb

Op steenachtige paden wordt het trouwens wel wat glibberig maar stokken erbij dan gaat het wel

Dit moet het weer zijn voor vandaag morgen weer een regen dag maar dat horen jullie wel tot later

1. Sandra Koeleman:
    17 mei 2019
    Tja, je had het weer dus goed voorspeld! regen, regen en regen gehad! 🌧🌧🌧

Nou, dan kwam die warme douche vast lekker uit!!

Wel weer mooie plaatjes geschoten! 📷

Je slaapplaats heeft een schattige uitstraling! Hopelijk slaapt het bed goed!!!
    Zodat je morgen weer vol goede moed de paden op en de lanen in kunt!!!

Liefs en zet ‘m op!
    We houden je nauwlettend in de gaten via de blog!!
    💪🏼💪🏼

😘
  2. Familie de vries:
    17 mei 2019
    MOOIE foto's heeft u gemaakt. Maar jammer dat het zo lang regent. Hier in valkenburg heeft het nog niet geregend. morgen ga ik voetballen. groetjes van jari.💵 💷 💱 🔫 💰 💲 🔫 💱 💶 💵 💴 💷 💱 🔫 💰 💲 🔫 💱 💶 💵 💴 💸 .
    Buen camino. 😃😄😈😱😨😎🔫💱💸💷💶💴💵💲💳💰👛⌚👑🔮💣🔬🎂☎📮📷🎹🐱🐶🍦🍧🍰🍩🍪🍫🍬🍭🍮🍯🍳🍔🍟🍕🍝🍖🍗🍤🍞🍜🍛🍲🍥🍢🍡🍠🍌🍎🍏🍊🍋🍅🍆🍇🍈🍉🍐🍑🍒🍓🍍🌰🌷🍁🌹🌞🌛🌜🌚🌝🌙⛄❄💧☔🚿⚽🏃🏆🏊🔱🚹🚩✴💨💤↙⬅↖↔⤴⤵↕⬆↗➡↘⬇
  3. Helma:
    17 mei 2019
    Leuk alle emoticons worden je toegewenst!!!! (Veel geld en eten....wapens is iets minder 😅)
  4. Wil:
    18 mei 2019
    Gut wat een avontuur! Hoe houd je lichaam het uit Jan? (in specifiek je rug)

Hou je taai man, we bidden hier voor je!
  5. Leo van den Berg:
    18 mei 2019
    Hoi Jan,

Hoe langer ik je niet echt zie, en daarmee bedoel ik in het echt (recht voor me) des te meer zie ik je in het grote verhaal dat je zelf aan het maken bent: een slimme, sterke man die zijn rugpijn omzet in kracht; niet opgeeft en geniet van de mooie momenten die deze grote tocht met zich meebrengt. Als je terugkomt ben je nog meer zo die man geworden die je nu zelf aan het scheppen bent. Dus wat deert jou die regen? Niets toch...... maakt je alleen maar doelgerichter.

En laat je niet gek maken door die Franse klokken in het bos, jij maakt je ‘eigen tijd’ wel.
    Rustig doorgaan.

Wij lopen in gedachten mee en maken ons eigen verhaal......