Vrijdag 28 juni

28 juni 2019 - As Anzas, Spanje

Na een goede nachtrust om 7 uur weer op pad dacht langs de kust te lopen maar uiteindelijk toch wat meer inlands foutje van mij dus later toch maar doorgestoken naar kustroute het gemak van GPS

De plaats waar ik zou overnachten al om 12 uur bereikt dus besloten om door te lopen ga van hieraf de kust verlaten

10 km verder het binnen land in herberg gevonden achter een bar altijd makkelijk na een biertje rol je zo je bed in

Nee alle gekheid op een stokje  vandaag weer mooie wandeling gehad in het begin veel landbouw meest maïs gezien tussen de dorpjes waar ik door kwam

Dan even de doorsteek gemaakt near de kustlangs doorgaande weg 6 km per uur dat stuk terug bij de kust dus algauw bij de plaats waar ik zou overnachten maar ben dus door gelopen naar een herberg in een gehucht achter een bar waar je kan eten en drinken

Volgens het boekje 40 km gelopen maar door mijn alternatieve route waarschijnlijk 36 km

Het weer om te lopen was uitstekend ongeveer 23 graden en meest bewolkt

Hoe de dag morgen verloopt zien we, jullie, wel weer

1. Helma:
    28 juni 2019
    Jeetje, weer een enorme wandeling!
    En de temperatuur stijgt daar ook hebben wij gezien...🤒🌞!!!
    Wij hopen dat je met de komende hitte ook je routes wat zal inkorten, dan zitten wij hier ook wat "rustiger" te zweten komend weekend 😅😁! X
  2. Familie de vries:
    28 juni 2019
    Terug naar de mooie kust, die zal je gaan missen! maar ongetwijfeld is er in het binnenland ook water maar hoop niet van de regen want daar wordt je zo nat van hè
    wat fijn dat het lekker weer is om te lopen, zullen je hakken het nog uithouden!
    jij houdt het zeker wel uit maar ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar dat geldt natuurlijk niet voor jou, jij bent het lopen gewoon gewent, zal je nog wel weten hoe je een auto moet besturen en wat te denken van een fiets?
  3. Familie de vries:
    28 juni 2019
    Er ging iets mis, maar voor morgen een goede camino gewenst de groetjes van ons allemaal en loopse maar weer buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋
    dit was weer een gezwammeltje van ons 🌞🌞🌞
  4. Sandra Koeleman:
    Tjonge!
    Speedy Gonzales!!!

Take care!
    Maak het goed, kallempies an!

😇💋
  5. Wil:
    29 juni 2019
    Nou je doet het nogal meneer, knap hoor!!! Het daar toch ook wel geweldig mooi zeg! Zijn deze "herbergen" specifiek voor mensen die deze pelgrims tocht maken Kan?
  6. Erik Hollem:
    29 juni 2019
    O, Jan,

Het einde komt in zicht. Spannend!
    En je fotografie blijft goed.
    Op dat gebied net zo veel talent als Helma.
    Moet je mee door gaan, ook na deze lange mars.

Groet,
    G&E