Vrijdag 3 mei

3 mei 2019 - Grossouvre, Frankrijk

5 uur aangekomen op ons nieuwe onderkomen een gite bij een oud kasteel dus wij zijn vanavond kasteelheer

Vandaag mooie wandeling gehad door de bossen op smalle paadje langs de loire heel mooi laatste stuk weer over asfalt maar wel door de bossen

In totaal vandaag 24 km gelopen op schoenen met nieuwe hakken er onder kunnen weer ongeveer 1000 km mee denk ik zijn iets dikkere hakken als de vorige keer dus daar hoef ik me voorlopig geen zorgen om te maken

Waar ik mij een beetje zorgen om maak is mijn rug gaat redelijk met lopen alleen bij een verkeerde stap krijg ik een verkramping in de spieren en das niet prettig maar ja het leven van een pelgrim gaat niet altijd over rozen

Morgen daarom maar een korte route van 17 km en daar horen jullie morgen weer van

Allemaal bedankt voor de leuke hart verwarmende reacties tot morgen

1. Sandra Koeleman:
    3 mei 2019
    Wauw 🏰...
    Kasteel heer!

Ondanks de pijn in je rug blijkbaar toch een mooie route!

Let wel op met je rug, idd misschien wat kortere routes, een rustdag extra, goed drinken!
    Luister naar je lichaam! (Het verteld je wat!)

Zet ‘m op! Veel wijsheid en kracht gewenst pap!

Hou je haaks!

Knuffel en ik zal je wat extra kracht zenden in gedachten voor je rug!

💋💟
  2. Leo:
    4 mei 2019
    Beste Jan,

Voor mij lijkt het soms alsof jij de hoofdpersoon bent geworden in een modern sprookje. Je maakt veel mee in voor jou onbekende streken en met een vreemde taal. En toch komt er steeds weer iets moois uit; maar dat je kasteelheer zou worden is toch wel een grote verrassing. Laat je livrei ons dan maar komen uitnodigen voor een groot feest vanavond!
    Je hebt een sterke rug, en ik vertrouw erop dat je rug goed met je meegaat. Luister naar lijfelijke klachten en doe gewoon wat je moet doen. Dat weet jijzelf het beste.
    Fijne herdenkingszaterdag gewenst.