Donderdag 2 mei

2 mei 2019 - Nevers, Frankrijk

Zo na een niet al te lange etappe aangekomen in Nevers

Om ongeveer 12 uur gearriveerd eerst langs de hakkenbar geweest schoenen afgegeven voor een paar nieuwe hakken

Morgenochtend om 9 uur kan ik ze weer ophalen voor weer ongeveer 700 km dan zullen ze wel weer aan de beurt komen

Ik twijfel voor morgen of 20 of 30 km beslis morgen pas kijken hoe ik mij eigen voel

Vandaag dus een kortere rit in het begin veel door bebouwing langs een drukke straat later weer veeteelt en wat akkers en bij Nevers weer veel bebouwing

De middag doorgebracht in het centrum en bij het klooster van Bernadette geweest haar zien liggen in een glazen  kist en nog aan het rozenkrans gebed meegedaan wel in stilte want mijn Frans is heel slecht

Nou demain volgt er meer

1. Sandra Koeleman:
    2 mei 2019
    Ziet er allemaal mooi uit!

Hier een blogje van ons;
    (Misschien ook wel eens leuk om te lezen!)

Luus en ik zijn vandaag bij Sjaak en Gerda (oude oppas van Lucy) geweest, koeien kijken, kalfjes kijken🐄, kittens kijken🐱, hondjes🐶, kletsen...

Later is luus nog bij ons thuis wezen spelen bij de kinderboerderij achter bij ons, daar heeft ze geholpen met de geitjes🐐 en schaapjes verzorgen🐑, eten geven, hooi scheppen, geitjes aaien... en morgen mag ze weer komen helpen! Ze vond het helemaal gaaf!

Vanavond zijn we doorgereden naar Italië 😉voor een pizza... 🍕

Hopelijk zijn je schoenen morgen weer mooi voor de volgende ronde!

Zet ‘m op, we denken aan je!
    Kus
    💋
  2. Elien Dorleijn:
    2 mei 2019
    Laat ik je allereerst feliciteren met de verjaardag van je moeder. Dick en ik zijn naar Middelburg gereden om dit heugelijk feit met haar te vieren.
    Ik hoop dat je nieuwe hakken goed zijn voor de rest van je wandeling en je veilig naar Santiago zullen brengen.
    Ik ben zo benieuwd hoe je reis verder gaat verlopen. We zitten op dit moment naar een tv programma te kijken waarbij een stel Nederlandse pelgrims (hebben diverse routes gelopen) op zoek zijn maar een huis in Noord Spanje om daar zelf pelgrims te kunnen ontvangen. De Noordelijke route. Èn mocht je die ook lopen dan kom je beslist nog een paar culinaire hoogstandjes tegen. Om van te genieten Maarten, vooral de pinxthos zijn niet te versmaden in Noord Spanje.
    We volgen je,als altijd, met veel plezier èn dat kleine jaloezietje in ons hart als we weér over een fijne ontmoeting en prachtige dorpjes en steden lezen die jij dagelijks tegen komt.
    Hou ons op deze leuke manier op hoogte, groeten