Vrijdag 7 juni

7 juni 2019 - San Sebastián, Spanje

Nou vandaag toch de rustdag gehad gisteren schoenen weg gebracht half uur lopen halen weer hetzelfde stuk blijkt er hier 2 straten verder ook een te zitten het leven van een pelgrim gaat niet altijd over rozen

Van de andere kant je moet de dag toch weer om zien te brengen dus een beetje lopen en de stad bekijken

Voor lekker op het strand was het met een stevige bries eigelijk te koud 17 grdus de dag door gebracht in de stad veel mooie straatjes met horica en winkels

Tussen de middag voor het eerst van mijn leven octopus gegeten foto van gemaakt was nog lekker ook

Schoenenwinkel pas om half vijf open daar zitten wachten en om half vijf naar binnen waren ze nog niet klaar moest ze nog afwerken aan de overkant maar een bakje koffie met wat erbij genuttigd toen weer terug waren ze klaar voor 14,50 weer als nieuw waarschijnlijk nog een keer vernieuwen of misschien haal ik het met deze hakken we zien wel

Morgen op tijd vertrekken op naar de volgende plaats en daar horen Julie weer van groetjes en bedankt voor alle reacties heel lief van jullie allemaal tot later

1. Helma:
    7 juni 2019
    Jill had wel met je mee willen eten 😉!!

Kus
  2. Sandra Koeleman:
    Getsie! Haha ... hoewel, als je beter kijkt ziet het er best lekker uit! 🐙

Goed dat je een dagje rust hebt gehouden! Je kunt niet altijd in de 6e versnelling staan!!

Nu je schoenen weer gemaakt zijn, en je lijf weer even heeft kunnen rusten, kun je vol goede moed weer verder aan je reis!

Zet ‘m op! We reizen met je mee!

💋❤️‼️
  3. Familie de vries:
    7 juni 2019
    Jammer dat het te koud was dus niet met de voeten in het mooie blauwe water.
    Je kan dus nu weer vooruit met je schoenen nou loopse maar weer morgen en de groetjes van ons allemaal buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋.