Donderdag 6 juni

6 juni 2019 - San Sebastián, Spanje

Vandaag aangekomen in San Sebastián mooie grote stad met een in ham in de kust van de oceaan waar een schitterend strand is en omdat het nu 28 graden is is het behoorlijk druk wij zouden zeggen gezellig druk

Ik hoop dat het morgen weer zulk weer is dan heb ik nog wat te zien want morgen is de derde rustdag voor mij mijn schoenen zijn hoog nodig aan een reparatie beurt toe er moeten weer nieuwe hakken onder kan ze morgen middag weer ophalen maar het is hier geen straf op een rustdag te nemen

Zo de eerste dag van de norte gelopen ben ik toch blij dat ik hier voor gekozen heb de uitzichten over de oceaan met de kustlijn het is gewoon een feest om te zien

Mijn eerste ongelukje is ook daar mijn arm open gehaald aan het prikkeldraad je moet wat als je mooie foto's voor thuis wilt maken

De meeste pelgrims liggen nu op een grote zaal maar omdat ik twee nachten blijf heb ik maar een kamer van 4 genomen was net nog alleen we zien wel

Wel een half uur terug moeten lopen naar de hakkenbar maar dan is morgen alles weer oké nou is toch nog heel vehaaltje geworden morgen rust dag dus wie weet latrr

1. Helma:
    6 juni 2019
    Heb je je EHBO doos ook niet voor niets al die km mee gesjouwd....😆

Er zullen op de Norte route nog veel mooie uitzichten en kustplaatsen zullen volgen, is zeker een prachtige keuze, wij kijken elke dag weer uit naar je verhaal en de foto's 👍😘

Pas goed op jezelf en veel plezier morgen!
  2. Leo van den Berg:
    6 juni 2019
    Zo zie maar weer, dat als je schoenen een verstelbeurt nodig hebben, jij ook aan rust toe bent.
    Dat lijkt me geen straf in zo’n mooie plaats aan zee.
    Lekker op adem komen en met sterker gemaakte schoenen op naar nieuwe wegen. Het gaat fantastisch Jan!
  3. Sandra Koeleman:
    PRACHTIG!!!
    Wat onwijs mooi!!!
    Je mag zo trots op jezelf zijn!
    En zoals helma al zegt; we kijken en wachten elke dag op een bericht van jou persoonlijke camino verhaal!

Waanzinnig!

Geniet morgen van een dagje vrij voor de voetjes, lichaam, hart en ziel!

Drink goed water voor alle spieren!

En LEEF!

😎☀️🏔🌊🥳🥰
  4. Ploni:
    6 juni 2019
    JA !!! het einddoel is in zicht ! je bent al in Spanje !! knap gedaan hoor .
  5. Familie de vries:
    6 juni 2019
    Dat is gewoon een verplichte rustdag. Dat krijg je ervan als je zoveel loopt hè.

Een mooi plaatje van de inham bij de zee. Geniet er van morgen op je vrije dag.
    Je voeten in de zee biertje erbij genieten maar.
    Buen camino 🙋 🙋 🙋 groetjes van ons allemaal.
  6. Wim:
    7 juni 2019
    Altijd lastig prikkeldraad, goeie keuze om de Oceaan route te doen, prachtige uitzichten.
    Nu even de toerist uithangen in San Sebastiaan, strand ziet er erg aanlokkelijk uit.
  7. Cees:
    7 juni 2019
    Hoi hoe is je rustdag verlopen toerist ikdacht je een pelgrim was maar vandaag ff niet morgen weer verder met frisse moed ik hoop dat het weer betet is dan bij ons . Veel regen en onweer hier verder veel plezier op je tocht we lezen je berichten graag wat een avontuur zeg tot het volgende bericht gr gerda en cees