Woensdag 30 maart

30 maart 2022 - Chârost, Frankrijk

Na een overnachting bij een particulier, was slecht adres, weer op pad gegaan het is in dit deel van Frankrijk allemaal een beetje van het zelfde veel akkerbouw alleen hebben we vandaag denk wel 85% op asfaltwegen gelopen en de rest door het bos

Het vinden van een overnachtingsplaats was vandaag een hele opgave de refuge hier toerplaatsen was niet open waar we wel op gerekend hadden bij een Franse gite aangeklopt maar die was ook nog niet in bedrijf toen naar een chambre d'hotes maar die zat vol

De medam van die chambre heeft toen een andere chambre gebeld en die had nog plaats maar was wel 3 km terug op de route

Die madam was zo vriendelijk om ons even met de auto weg te brengen we zitten nu dus in een schitterende chambre d'hotes

Morgen vroeg worden we weer terug gebracht naar het begin

Morgen zullen we maar vroeg gaan bellen voor en slaapplaats het schijnt een beetje vroeg in het seizoen te zijn

We proberen zo veel mogelijk in refugus te overnachten je bent dan vri en het kost niet zo veel

Nou dit was het weer voor vandaag

1. Jeroen:
    30 maart 2022
    Het klinkt inmiddels al weer een mooi avontuur, heerlijk!!!
  2. Leo:
    30 maart 2022
    Weer een leuk verhaal Jan. En gek dat het zo moeilijk gaat met die slaapplaatsen. Je zou toch zeggen dat het met die zachte winter gewoon doorgegaan is. In ieder geval leren jullie weer er mee om te gaan. Spannende wedstrijd tegen goeie Duitse ploeg, en in tweede helft goed terug gekomen.
    Goeie nacht en morgen een mooi begin gewenst.
  3. Sandra Koeleman:
    31 maart 2022
    Jeetje! Dit wordt spannend aankomende nacht, het is veel te koud om ergens buiten te gaan liggen!!!
    🥶…
    Ze zeggen dat hier vandaag sneeuw komt!
    Ben benieuwd hoe dat bij jullie is…

Wees sterk! Maak een mooie dag nog mooier met een lach! 😁

Leuk om zo je avontuur bij te houden met lezen!
    💕💕

Groetjes Jannen!