Donderdag 31 maart

31 maart 2022 - Neuvy-Pailloux, Frankrijk

Na veel gezoek dus gisteren in een luxe onderkomen gezeten dat is je eigen dus wel verwennen

Vanmorgen na een lekker ontbijt om 8 uur weer op pad gegaan vandaag een van de mooiere routes ongeveer 80%onverhard gelopen en dat loopt toch heel anders dan op een verharde weg waar de auto's langs je heen rijden

En je komt dan op plekken waar je ineens op een heuvelrug 12 herten ziet lopen wat in op de hele camino de vorige keer niet gezien heb toch weer bijzonder

Vandaag practich geen zon gezien en 2 keer moeten schuilen voor een bui

Morgen word het afzien waarschijnlijk we beginnen de dag met 0 graden en hij komt niet boven de 4 graden uit met de hele dag 70% kans op neerslag sneeuw of regen dan hoop ik op sneeuw wordt je niet zo nat van

We zitten nu in een grote sta caravan en jan is het eten aan het klaar maken

Morgen avond zitten we in een vakantie huisje bij een particulier

Het is wel een probleem die overnachtingen vroeg in het jaar zijn de meeste refuges nog dicht maar je komt altijd ergens terecht jammer dat je een dag van tevoren moet bellen we hadden liever zo gaan lopen en dan maar te zien maar dat is toch te ongewis

Nou morgen maar weer meer

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo:
    31 maart 2022
    Wat een verhaal weer! Leuk en hier sneeuwt het ook en blijft nog beetje liggen. Maar hier kom je geen herten tegen!
    En inderdaad zo moeten regelen voor overnachtingen is best wel iets, maar je vindt ook steeds weer wat dus het komt goed. Fijne avond en goed begin voor morgen heb het goed vrienden!
  2. Sandra Koeleman:
    31 maart 2022
    hahaha... dat waren geen herten hoor, ??? dat zijn verroeste auto's !!!! Of was je weer te laat met je foto maken??? of mis ik een foto???

ach, dan inderdaad maar even een plek regelen voor het slapen van tevoren, dan weet je in ieder geval waar je moet zijn... het is niet fijn om in het ongewis te zitten en stukken terug te moeten lopen voor onderdak... (gelukkig ben je niet zwanger, hoe zal maria dat vroeger hebben gehad met die dikke buik?)...

anyway, mooi verhaal, mooie foto's... leuk hoor!

hou vol! loop fijn en hopelijk valt het morgen mee met het weer voor jullie...
    weer een nieuwe uitdaging!

liefs