Zaterdag 15 juni vervolg

15 juni 2019 - Güemes, Spanje

Wat ik nog niet verteld heb is dat de pelgrimsherberg van gisteren een klooster was met 11 nonnen hebben daar de mis bij gewoont en na de mis konden alle pelgrims naar voren komen en kregen een voor een de pelgrims zegen van de priester stonden daar met 20 man en vrouw op een rij heel indrukwekend

Na de mis was er in een zaal een meting waar gezongen werd en tussen het zingen door de nonnen moest iedereen zijn eigen voorstellen en zeggen waar hij vandaan kwam en wat over de Camino zeggen waarvoor hij of zij hem loopt

Daarna gezamenlijk eten de eerste gang was gemaakt door de nonnen voor de rest moest elke pelgrim wat meebrengen en daar werd dan wat van gemaakt

Allemaal heel bijzonder

Later

1. Sandra Koeleman:
    15 juni 2019
    Ohhhh dat zal inderdaad heel indrukwekkend zijn geweest!

Waren er nog bijzondere verhalen bij, waarom mensen hem gingen lopen?
    Was je de enige Nederlander?
    Mocht je het in de eigen taal zeggen? Of deed je dat in het Engels?

Waarom ben jij hem eigenlijk gaan lopen? 🤔

Mooi verhaal, mooie herinnering, prachtige ervaring!!!

Mooie toch gewenst morgen!
    Zet ‘m op!
    Hou vol!
    Ben je a aan de laatste loodjes bezig voor je gevoel?
    Of ga je nog lekker?

Liefs van luus en mij!!!

❤️❤️
  2. Helma:
    15 juni 2019
    Na een mooie dag wandelen zo'n belevenis in een klooster met medereizigers van allerlei plekken over de hele wereld geeft je vast het gevoel een pelgrim te zijn!!

En effe goed douchen "met een zachte handdoek" is voor een pelgrim ook niet verkeerd 😂!!
  3. Familie de vries:
    15 juni 2019
    Je kan nu weer opgewekt en als een gezegend man verder.
    De een loopt en de ander gaat met een cruise ja verschil moet er zijn!
    die Had je nog niet gehad een overnachting in een klooster met nonnen, deden zij ook de mis? want van een priester hoor ik je niet. Heel byzonder.
    Nou loopse maar weer morgen en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋

De groetjes van ons allemaal. de
  4. Gert en Roos:
    Jan ,wij zijn net terug uit Italie daar zijn we 10 dagen in toscane geweest
    en hebben in die tijd 3500 km in een touringcar gezeten dus kunnen we nu een
    beetje begrijpen wat een verschrikkelijk eind lopen 2700 km is maar z te lezen gaat het
    allemaal goed en maak je veel mee
    goede reis verder en groeten Gert en Roos
  5. Familie de vries:
    16 juni 2019
    Ik heb mijn diplomatieke ge haalt met zwemmen het is mijn a diploma
    nu ga ik voor mijn b diploma.
    Wij zijn gisteren thuis gekomen van een weekje vakantie, we waren
    in lanzaroth het was heel leuk. 😎💩🙋😆🏊🏊🙌💍💎🎂🎉🍦🍟🍧🍕🍪wij zijn terug met
    Het vliegtuig over Spanje gevlogen en hebben even ge zwaaid.
    De groeten van jamie en buen camino 🙋

even ge zwaaid .
  6. Familie de vries:
    16 juni 2019
    De vorige keer was u in Frankrijk en nu al in Spanje 👍
    ik dacht dat ik u zag lopen gisteren vanuit het vliegtuig 😂😂 we hebben wel gezwaaid 👍👋👐 succes nog verder met lopen !!buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 groetjes van Jari.💵