Zondag 16 juni

16 juni 2019 - Santa Cruz de Bezana, Spanje

Vandaag tot de boot op de kliffen gelopen aan de oceaan en ook 3 km op het strand gelopen op de kliffen was het heel mooi met diepe afgronden en mooie vergezichten op het strand een route opgezocht waar het zand een beetje hard was

Na het strand op de boot ging om het uur er waren pelgrims die hem net weg zagen varen wat betekende dat ze een uur moesten wachten wat dat betreft had ik geluk hoefde maar 10 min te wachten,jacobs moment, op de boot half uur varen 6 km dat hoef je in ieder geval niet te lopen

Van.de boot santander in door de stad gelopen om 1uur aan de ra d van de stad gegeten en toen over kleine wegen  erder gegaan het is hier wat vlakker dus loopt lekker in totaal ongeveer 35 km verxerop

Ik zit nu in een luxe herberg met lakens op bed dus geen slaapzak zelfs was er een badlaken en dat is toch wel fijn

Om 7 uur een menu dus wat wil je nog Meeren morgen zien we wel weer

Er is vanmiddag ook een groep duitse jongere aangekomen van 9 stuks met 2 leiders dus het is druk hier

Ook nog een.man uit Australië ontmoet loopt korte stukken van 10 a 15 km nou morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    16 juni 2019
    Kijk aan! Je gaat als een speer man!!!
    Haha!

Je maakt mooie foto’s!

Zet ‘m op maat weer!
    Ik denk dat je met een talenknobbel terug komt! Al die nationaliteiten!

Of spreek je 1 taal voor ongeveer 100 dagen, de taal ‘camino’!

😄❤️
  2. Cees:
    16 juni 2019
    Hoi ik weet niet meer wat ik moet zeggen alles is al voor mijn voeten weggehaald. Dus veel genot verder op je tocht naar compastila. Gr gerda en cees
  3. Familie de vries:
    16 juni 2019
    Gefeliciteerd met je vaderdag vandaag een cadeautje van thuis zat er nu natuurlijk niet in
    daarom heb je natuurlijk voor luxe gekozen je hebt gelijk. Wat een mooie omgeving waar je doorkomt prachtig! ,!! Als dat zo blijft de rest van de reis helemaal geweldig.
    Nou voor morgen loopse maar weer, buen camino 🙋 🙋 🙋
    groetjes van ons allemaal.