Zondag 12 mei

12 mei 2019 - Saint-Laurent-les-Églises, Frankrijk

Zondag is een rustdag voor iedereen maar een pelgrim is niet een iedereen dat is een bepaalt soort ras met een bepaald soort doel en dan wil het wel eens dat een rustdag ineens geen rustdag is maar dat je heuvel op en heuvel af moet

Nou zo ging het dus vandaag na vertrek gelijk een klim over 2km dat is dan wel even pittig maar elk nadeel heeft ook zijn voordeel na regen komt zonneschijn en na heuvel op krijg je ook weer heuvel af

Heb va daag tot nog toe een van de mooiste etappes gelopen van mijn camino echt geweldig

Heel afwisselend met de mooiste ver gezichten als je boven was

Zou overnachten in een particuliere herberg de deur was los ik naar binnen was oud en niet schoon ben verder gelopen zit nu in een zomerhuisje op een camping

Heb daardoor wel 5km extra gelopen maar dat is het dubbel en dwars waard

Ben ook nog een koe tegen gekomen op het pad was uitgebroken uit de wei heb hem opgedreven en aan het eind van het pad stonden ze me dankbaar op te wachten

Zo maak je wat mee als pelgrim