Zondag 19 mei

19 mei 2019 - Saint-Astier, Frankrijk

Vandaag begonnen om perignueux uit te komen de man van de refuge had gezegd dat ik even een doorsteek naar de rivier moest maken was iets langer maar liep veel mooier dan door de stad

Heeft wel anderhalf uur geduurd voor ik het bord zag met einde bebouwde kom

Daarna ben ik het bos ingedoken waar ik een paar pittige afdalingen en ook natuurlijk klimmen heb gehad

Uiteindelijk in ons kasteel terecht gekomen voel mij nu heer en meester heerlijk in bad gelegen ja als je in een kasteel zit moet je je eigen natuurlijk wel verwennen

Allen jammer dat we voor ons eigen potje moeten zorgen maar dat komt ook wel goed

Zit nu beneden in de ontvangst zaal ruimte van 4,5m hoog met zware binten  zal wat foto's er bij doen

Heb ook nog even op de omloop gelopen gewoon uit het raam gestapt

Nou dit is het weer tot later

1. Sandra Koeleman:
    Wauw! 🏰🏰🏰

Mooi gedaan weer!

Rust lekker uit!
    💪🏼Kracht gewenst voor morgen!!

Liefs ❤️
  2. Leo van den Berg:
    19 mei 2019
    Wist je dat er vanavond allemaal dorpelingen naar het kasteel komen? Dat zijn mensen met problemen met elkaar. Jij moet dan recht spreken. Dat wordt verwacht van een kasteelheer. In je beste Frans. Als het niet hoed genoeg ga je het cachot in. Tien dagen brood en water. Sterkte Jan......
  3. Jeroen:
    mooie balken!!!
    ik heb er nog wat nodig voor in de stal......
  4. Erik Hollem:
    19 mei 2019
    Heerlijk, dat middeleeuwse sfeertje. Maar............ op één van de foto's meen ik beton te zien.
    Wanneer is beton eigenlijk uitgevonden?
    Geniet ervan, Jan. Dit is echt mooi!