Zondag 3 april

3 april 2022 - Crozant, Frankrijk

Vandaag begonnen met 1 graad onder nul aan een tocht van 22 km waar we besproken hebben bij een particulier in een chambre voor 95 euro eigenlijk vinden wij dit allebei mar niks geen vrijheid etc. Maar je hebt wel onderdak voor de volgende avond

Vandaag heerlijk gelopen al was het wat zwaarder door de steiler hellingen maar de omgeving was werkelijk schitterend

Om haf twee waren we in de plaats waar ons onderkomen was en hebben toen besloten om door te lopen naar de volgende plaats crozant waar een refuge is ben je veel vrijer om te doen wat je wilt en kost slechts 24 euro

Blijkt ook de refuge te zijn waar ik in 2019 geslapen heb dus bekent terein

Haverwege de dag ben ik weer op het oude traject gekomen dus zie ik nu dingen en gebouwen die ik herken

Vanavond in het plaatselijke restaurant, bar wat gegeten de kok was niet aanwezig op zondag maar de bardame was zo vriendelijk om voor ons een salade miet vis klaar te maken zo zie je maat weer dat een pelgrim best wat voor elkaar krijgt

Zo nog even lekker douchen en dan nog een biertje wat we op kosten van de bar meekregen nuttigen en dan weer op tijd naar bed voor de volgende etappe

Maar daar horen jullie morgen weer van

Vandaag dus 30 km gelopen

Tot morgen

1. Jeroen:
    3 april 2022
    Het zal vast monkfish - salade geweest zijn 😜
  2. Leo:
    3 april 2022
    Wat leuk dat je een goedkoper slaapplekje vindt en alles in een al bekende omgeving van drie jaar terug. Zijn er al mensen die jullie herkend hebben?
    Hier ook koud en apart weer, maar inmiddels alweer aantal dagen. Wij kunnen het niet zelf regelen. Het lijkt dat het jullie voorspoedig gaat en dat is fijn te lezen! Plezier en goeds voor morgen gewenst.
  3. Sandra Koeleman:
    4 april 2022
    Mooi verhaal!
    Haha… jullie zijn bedreven pelgrims inmiddels… dat is duidelijk…

❤️❤️