Zaterdag 2 april

2 april 2022 - Argenton-sur-Creuse, Frankrijk

Na het ontbijt weer op pad gegaan om 5 voor 8 buiten - 1graaddus lekker door stappen ineens een heel andere omgeving van akkerbouw nu tussen de weilanden en met grotere hoogte verschillen

Mooie route gehad over landweggetjes eerste 28 km niets tegen gekomen dus laat koffiepauze maar dan smaakt hij ook extra lekker

Aangezien we een iets kortere route liepen vandaag hebben we tussen de middag een wat langere pauze genomen waarin we een lekkere salade verorberd hebben in een restaurantje

Om 3 uur aangekomen op overnachtingsplaats waar we straks om 7 uur kunnen eten dus eerst even gedoucht waarna nog een rondje dorp gedaan hebben niets te beleven en koud dus maar gauw terug

Overnachtingsplaats en zijn moeilijk te vinden maar je komt altijd wel ergens onderdak

Nou morgen maar weer meer nieuws

1. Leo:
    2 april 2022
    Ook koud hier in Nederland maar ook zonnetje erbij en wat sneeuw. Ook apart dat je heel lang niets tegenkomt. Volgens mij hebben jullie het wel naar de zin zo. Ajax ook met 1 - 3 gewonnen van Groningen dus dat is ook oké. Fijne nacht en goeie loop morgen.
  2. Sandra Koeleman:
    3 april 2022
    Mooie foto’s!
    In ieder geval is deze wandeling voor andere Jan beter te behappen dan de dag ervoor…

Lastig dat je nu in het ‘voor’seizoen zit, dat je wat minder snel een slaapplek kunt verzorgen… gelukkig komt dat wel elke keer goed, want buiten slapen is nu wel heel koud 🥶…

Misschien wel lekker om een ander uitzicht te hebben? Voor de afwisseling!

Ik wens je weer een mooie wandeling! In middels zijn jullie alweer wat dagen betreft op de helft!

Geniet nog even volop!
    🌸🌸