Zondag 5 mei

5 mei 2019 - Saint-Amand-Montrond, Frankrijk

Om te beginnen Leo heeft zijn weddenschap gewonnen toch gaan lopen is namelijk beter voor mijn rug ze zeggen namelijk dat je in beweging moet blijven

Heb bij een apotheek wel een tube duclofonac crème gekocht 3 keer op een dag insmeren mis ik ria toch wel heel erg maar ja ik red het wel

Vandaag omdat het toch wel lekker liep ongeveer 35km gelopen waarvan ongeveer 25km langs een kanaal opeen gras dijk wel beter lopen als op asfalt maar wel goed opletten voor ongelijkheden want als je half mis stapt sta je gelijk vast met je rug  maar gelukkig maar 4 keer gebeurd

Langs het kanaal wel veel bossages dus wel mooi lopen ook vandaag op het pad nog een hert gezien te ver weg voor een foto

Onderweg in een kerk nog een kaarsje opgestoken voor ons allemaal kan nooit kwaad dacht ik

Morgen 27,5 km als ik niet fout loop maar dat zal wel meevallen want het staat uitstekend aangegeven

Morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    Oh oh oh ... 4x 😳 ...
    Helpt de crème? Ik hoop van wel!

Heb je wel een soort planning voor rustdagen? Of wil je echt in 1x doorstomen? Mis je mama zo erg? 🥰

Ik zal een schietgebedje doen voor je rug, dat hij snel beter wordt! En je het inderdaad eruit loopt!!!

Verder in gedachten bij je pap!
    Zet ‘m op!
    Knuffel en kracht voor je volgende wandeling!
    Rust goed!

Liefs van ons!!!
    ♥️
  2. Familie de vries:
    5 mei 2019
    Zijn je schoenen weer helemaal zoals het hoort krijg je last van je rug dat betekend zeker in beweging blijven en oefeningen doen is misschien ook wel goed. Je bent alweer een heel eind op weg hebben het plaatsje nevers in de atlas gevonden maar je hebt nog wel een heel eind voor de boeg gauwe genezing voor je rug gewenst en loopse maar weer de groetjes van ons allemaal.
  3. Leo:
    5 mei 2019
    Dank je wel Jan voor het kaarsje
    Er zijn altijd mensen en ik ook die dat een mooi gebaar vinden.
    Het helpt.....
  4. Cees:
    5 mei 2019
    Hoi jan ik lees het niet elke dag maar weer last van je rug dat is gewoon gezegd klote maar ik lees dat je toch weer door gaat zet hem op maar verknal niet je rug je weet ik stap zo in de auto als het niet meer gaat he maar denk dat je nog wel verder gaat gr cees en gerda