Dinsdag 2 juli

2 juli 2019 - Sobrado, Spanje

Zo weer binnen in de volgende herberg davht in het klooster te overnachten maar dat is waarschijnlijk nogal populair gaat om half vijf open en ik denk dat er al zo een 70 mensen zaten te wachten ben dus maar naar de gewone herberg gegaan

Was nr 2 lekker rustig kun je tenminste op je gemak douchen in een nog droge douch

Vandaag weer mooie wandeling van 30 km gemaakt weer veel natuurschoon gezien een lust voor het oog af en toezodirect het wel verdiende biertje weer even gaan halen en even lekker eten en mensen kijken op een terrasje

En morgen gaan we weer verder met de 3 korte routes tot Santiago nog 60 km te gaan

Jullie horen er van

1. Sandra Koeleman:
    2 juli 2019
    Hahaha... 🧐 ... die ‘wat-rustiger-aan-kilometers’ zijn nog mwaaahhhh iets ver te zoeken!? 👀

Maar het zal je goed afgaan, anders vertrouw ik erop dat je je koest zou houden!☝🏼

Tjonge! We hebben het al een paar dagen over die laatste loodjes! Dat zie je ook bij de anderen die op je blog reageren!
    Maar je komt nu zo dicht in de buurt dat je misschien wel het gevoel hebt dat je vleugels hebt gekregen!?!?🦋🦋

Zet ‘m op nog even!!

Wat een PRESTATIE!!!!
    ❤️
  2. Ploni:
    2 juli 2019
    je bent er bijna , je bent er bijna , maar nog niet helemaal :} . knap hoor je redt het !!!! succes met het laatste stukje ,we moeten tenslotte niet overmoedig worden :}
  3. Wim:
    2 juli 2019
    Man wat een verhalen, ja wie ver reist. Wij zijn ook weer terug van de cruise naar Noorwegen, IJsland, Faraoer eilanden, Shetland eilanden en Schotland. Had dus even wat in te halen wat betreft je blog. Nou dat schiet dus al heel op, je gaat ook maar door. Je bent er bijna. Prima hou vol, nog maar effies en dan is het eindpunt bereikt. Bewonderenswaardig en petje af.
  4. Yavanna:
    2 juli 2019
    Nog heel even volhouden, super knap dat je dit gedaan hebt/doet! Een mooi avontuur die je in je zak kunt steken. Succes nog met de laatste loodjes!
  5. Helma:
    2 juli 2019
    Zo al met al lijkt de Norte route ook wat drukker te worden nu je dichtbij Santiago komt...!!?? Het zal al wel een beetje gaan kriebelen in je onderbuik....op naar het eindpunt en het overweldigende gevoel van het behalen van deze pelgrimstocht! Houdt je sterk, lach en geniet met volle teugen 😘🙋‍♀️
  6. Familie de vries:
    2 juli 2019
    Die benen die blijven maar gaan iedere dag, zeven dagen per week, uitrusten ga je zeker thuis doen het komt nu wel heel dicht bij. Als je thuis bent willen wij die byzondere benen wel eens zien want dat ze byzonder zijn ik geloof het. Mensen kijken isook een leuke bezigheid maar kijk je het moois er niet vanaf! ,!
    Dit was weer een gezwammeltje van ons en voor morgen loopse maar weer de groetjes van ons allemaal en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋