Woensdag 3 juli

3 juli 2019 - Arzúa, Spanje

Lieve blog lezers vandag 21km gelopen meest door een landschap met landbouw en bos bouw veel op asfalt gelopen dus echt leuk was het vandaag niet wel heel mooie vergezichten gezien

Door de relatief korte afstand rond de middag al op mijn nieuwe adres gearriveerd je kan gelijk merken dat het hier touristisch is en dat zie je dan aan de prijs van je overnachting

In deze plaats arzua komen de norte en de frances bij elkaar dus is het een drukte van belang bijna allemaal rug zak mensen veel met kleine rugzakken die lopen alleen de laatste 100 km om de compastella te krijgen

Lopen ook een hoop scholieren de laatste 100 km om studiepunten

Ik vind dat niet echt pelgrimeren

Tussen haakjes ik blijf langer weg ga na Santiago door naar finestera en muxia dat is nog vijf dagen extra dus kom niet na Santiago gelijk naar huis

Ik moet Allen zorgen dat ik 11 juli weer in Santiago ben want dat was dus de verrassing voor mij helma en ria komen me ophalen vandaar die uitloop naar finestera en muxia

Dan zijn we nog een paar dagen hier en komen de 15 weer terug

Ander punt van aandacht voor al mijn blog volgers en lezers op 21 juli willen wij jullie allemaal uitnodigen voor een camino meting bij mij thuis van af 2 uur ziin jullie dan allemaal van harte welkom zal mijn rugzak vullen met wat ik bij me had dan kunnen jullie ook eens proberen wat ik 3,5 maand meegedragen heb op een gegeven moment wordt het gewoon je vriend ogen nog 20 km en overmorgen ook dan ben ik in Santiago maar daar schrijf ik dan weer over

1. Sandra Koeleman:
    3 juli 2019
    Meneer pelgrim! (Diepe buiging! Maar daar is geen poppetje van 😅)

Jammer dat de route vandaag minder mooi was om te wandelen, maar goed, je hebt dan alsnog mooie plaatjes gemaakt! En je komt natuurlijk ook steeds meer bij die grote plaats Santiago! (Dus minder bossen🌲🌲, meer bewoonde wereld 🏡🏢🏭🏗denk ik dan)...

JAAAAAAA!!!! 🎉🎉🎉
    En de verrassing is gedeeld!
    MAM EN HELMA KOMEN JE HALEN!!!✈️

We hadden je graag he-le-maal verrast, maar je liep ineens als een speer! Dus we moesten je wel zeggen dat je daar langer moest vertoeven, of langzamer gaan lopen... 🙈🙈🙈
    Maar daar heb je zelf een mooie oplossing voor gevonden!!!
    Je loopt gewoon een stukkie door 🏃🏽‍♂️ ...
    Haha 😂

We hopen dat jij en mama de verrassing alsnog verrassend vinden!
    Kijk er maar lekker naar uit! 👀😍

Dan zien wij je de 15e weer thuis! 🇳🇱

Dus geniet van de laatste, hopelijk mooie wandelingen!!!

Wij lopen nog altijd dagelijks in gedachten met je mee!
    ❤️

Liefs Leo en San 😍😍
  2. Familie de vries:
    3 juli 2019
    Is dat een meevaller of een tegenvaller! moeten? Laten ze je zomaar nog verder lopen!
    maar een welkomst comité in santiago dat is wel een grote VERRASSING. ,
    wordt het nu geen verslaving dat lopen, moet je nog naar een kliniek om af te kikken!!!!
    zijn ze je thuis weer kwijt en daar zijn ze denk ik helemaal niet zo blij mee.
    Maar dan kan je wel weer bloggen !!!
    en blijven wij weer op de hoogte van je belevenissen daar, dit is natuurlijk gezwammel....
    maar voor morgen loopse maar weer, de groetjes van ons allemaal en de groeten van allemaal buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 dit was weer een gezwammeltje van ons.
  3. Joke Bisschop:
    3 juli 2019
    Geweldig die verrassing, succes met de laatste kilometers👍
  4. Jan legters:
    4 juli 2019
    Hoi Jan, je gaat nog steeds als een trein. Fijn dat het zo goed loopt en je blijft genieten van de verrassingen onderweg. Het pelgrimgevoel hoor ik nog steeds. Blijf lekker genieten. Bon Camino
  5. Wim:
    4 juli 2019
    Santiago was schijnbaar nog niet ver genoeg, plakken er nog een paar etappes aan vast!!
    Leuk dat je wordt opgehaald, waarschijnlijk nemen Helma en Ria de medaille en de beker mee. Succes met de laatste loodjes en 21 juli heb je heel wat te vertellen.
  6. Mathieu, Jeannet en Roos:
    Succes met de loodjes Jan 👍 Echt een super prestatie🏆