Maandag 1 juli

1 juli 2019 - As Laxes, Spanje

Jammer jammer dacht te overnachten in baamonde kom ik daar is de herberg gesloten ze waren de hele boel aan het ontsmetten ze hadden last van bedwantsen

Voor hun erg maar voor mij ook moest nu 10 km verder naar de volgende herberg

Maar dat is nu juist weer een mooie op een bijzondere plaats gewoon ergens midden in het bos houdt wel in dat je hier diner en ontbijt krijgt want midden in het bos vindt je natuurlijk geen restaurant

Het is wel relaxed dat je niet meer weg hoeft kun je lekker uitrusten en een bijkomend voordeel is dat de laatste 4 etappes nu 22,5km in plaats van 25 km zijn kom ik echt uitgerust in Santiago aan

Kan er naruurlijk ook 3 etappes van maken maar dat ben ik niet van plan

Over vandaag ik heb vandaag alles weer kunnen zien geen mist wel bewolkt met in de middag af en toe de zon rond de middag 18 graden

Het was weer een fijne wandeling met heel veel natuur maar dat zal jullie niet verbazen want dat eigenlijk elke dag zo vandaag weer meest op onverharde wegen en dan bedoel ik geen asfalt gelopen

Hal 3 weer binnen gedoucht wasje gedaan en nu aan een lekker biertje dat moet je toch ook bijhouden

Nou morgen gaan we weer verder met de avonturen van Jan groetjes

ps ik vind het nog steeds leuk dat jullie zo mee leven en mij steunen via de reactisch op mijn blog houd me op de been

1. Sandra Koeleman:
    Kiek ‘ns oan!! 👀

Die Jacob van jou, wilde dus even niet dat je een korter stuk liep vandaag‼️🏚
    Jacob testte je nog even, beste pelgrim! Toch 10 km verderop de herberg bereikt! 🏡

Goed gedaan! 🥾
    Hele mooie foto’s!

Hou je goed!
    Klopt het dat je inmiddels dus ook wat van de kust weg gaat om meer landinwaarts te gaan om Santiago te bereiken?!🗺

Zet ‘m op ... en wat die laatste loodjes???
    GEWICHTHEFFEN MET DIE HAP!!!

💪🏼💪🏼💪🏼

Knuffelsssss ❤️❤️
  2. Leo van den Berg:
    1 juli 2019
    Wat fantastisch dat je zo midden in het bos een herberg vindt met alles erop en eraan. En de temperatuur is ook lekker, dus het lijkt helemaal zo mee te zitten. Dat gunnen we jou ook allemaal, zeker nu de laatste restjes moed en doorzettingsvermogen aangesproken gaan worden. En dan is de cirkel rond. Het gaat lukken en wie weet wat voor bijzondere verrassingen je nog in de schoot geworpen worden.......
    Sta altijd open voor een wonder, hoe klein ook, en het zal je blijvend blijvend verruimen.
  3. Familie de vries:
    1 juli 2019
    Je hebt toch die bedswansen wel daar gelaten anders krijg je er ook nog last van en daar lig je natuurlijk niet op te wachten als je lekker in je bedje ligt! ,!!!
    zeker weer hele mooie foto's gemaakt maar hou de deur dicht vannacht voor de boze wolf want je weet het van roodkapje! De groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋
    dit was weer een gezwammeltje van ons.
  4. Wil:
    2 juli 2019
    Geweldig Jan, je bent er toch geen race van aan het maken he! Effe gauw 10 Km erbij werken.

Ja houdt dat biertje nou maar goed in de gaten ( trippeltje van hertog Jan gaat er altijd in toch? Of hebben ze dat daar niet)

Begin je nu uit te zien naar het einde of zeg je "gut doet er nog maar zo'n stukkie bij?"

Heel goed bezig man, diep respect!!!