Dinsdag 4 juni

4 juni 2019 - Saint-Pée-sur-Nivelle, Frankrijk

Vandaag om kwart voor 6 weer op en om 5 voor half 7 op weg met achteraf gezien toch wel een zware etappe vandaag veel klimmen en dalen en dan niet gelijkelijk maar echt omhoog en omlaag

Gewoon even stil gaan staan om de omgeving goed in je op te nemen want vaak op onverharde paden moet je ook goed uitkijken hoe en waar je loopt op sommige punten stroompjes overgestoken waar geen bruggetje was dus dan maar wat hogere keien uitzoekwn waar je op kan staan

De uitzichten waren weer heel mooi

Een hotel besproken bleek in een dorp te zijn waar echt niets te beleven viel

We kwamen daar binnen niks te drinken geen avondeten  ontbijt pas om 8 uur zei onze kamer laten zien en weg was ze toen we besloten hadden om daar niet te blijven was er helemaal niemand meer in het hele hotel wij de sleutel in de kamerdeur gahangen en weg gegaan op naar het volgende dorp

Zitten daar nu in een herberg voor 12 euro en maken na boodschappen gedaan te hebben ons eigen menu

Gaat allemaal geweldig

Met mij gaat het ook goed nog steeds geen blaren en dat wou ik houden zo morgen weer meer

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra Koeleman:
    4 juni 2019
    Nou, dat staat het hotel netjes! Hoe kan dat zich nou een ‘hotel’ noemen??? 🤷🏼‍♀️

Maar goed, prima opgelost als je het mij vraagt!

Mooi dat het weer een mooie wandeling was! En die hoogte verschillen die ‘rock’ jij gewoon!!!🏔🥾

Goed te horen dat je er nog altijd lekker in zit!!!

💪🏼

Succes morgen!
    Knuffel!
  2. Familie de vries:
    4 juni 2019
    Denk je dat je er bent moet je nog verder llopen voor eten en drinke , maar lopen ben je nu wel gewend ddacht ik toch een beetje een tegenvaller.
    maar daarna met devvoeten omhoog en llekker uitrusten op naar de volgende dag.
    Groetjes van ons en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋.
  3. Wim:
    5 juni 2019
    Leuk Hotel, ook zoiets ooit meegemaakt in een jeugdherberg in de Vogezen. Was ook zoiets van zoek het zelf maar uit. Weer mooie foto's van een prachtige omgeving, geniet ervan.