Woensdag 5 juni

5 juni 2019 - Irun, Spanje

Nou dit kan vandaag gewoon een kort verhaaltje worden

Bospaden zo veel mogelijk vermeden vanwege de gevaarlijke situatie die met de weersomstandigheden te maken hadden

De paden waren zo nat en glad en soms leken het geen paden meer maar rivieren

Zoveel regen gehad vandaag van vanmorgen vroeg tot vanmiddag 5 uur toen kwam het zonnetje er weer bij

De hele dag met regenkleding gelopen wordt je in je regenkleding toch nog nat

Ondanks het slachten weer toch wel fijn gewandeld

Vanmiddag weer een mijlpaal bereikt het achter me laten van Frankrijk nu nog even dik 800 km in Spanje en dan is het gedaan

Over die laatste km blijf ik jullie informeren

Tot later maar weer

1. Leo van den Berg:
    Nog 800 km......
    Klinkt zo achteloos
    Zo van: doe ik effe
    En dan? Thuis uitrusten en .......????
    Hele dag in regen lopen lijkt me een dag om na te denken over hoe leuk het weer is om in het zonnetje te wandelen. Of een beetje regen en dan weer zon. Maar met zoveel kilometers achter de rug en voor de boeg, ben je inmiddels een prof. Geweldig en gefeliciteerd met je intocht in Spanje.
  2. Sandra Koeleman:
    Getsie‼️ De hele dag regen... 🌧

Probeer maar te denken, na regen, komt zonneschijn ☀️...

Het zal allemaal wel wat zijn! Te warm is niets... te nat is niets... te winderig is niets ...

Maar jij zet wel door! 💪🏼
    Je doet het goed!🥾

Zorg goed voor jezelf, neem een dagje vrij als je in een leuke plaats bent! 🧳
    Laat je voeten masseren!
    Hahaha...
    Nee maar even serieus, geef lichaam en geest een vakantie dagje, om daarna weer vol goede moed Spanje te trotseren!!!😎

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!🥳

Hou van jou!
    🌼
  3. Fred en Marleen uit Terneuzen:
    5 juni 2019
    Proficiat Jan met je nieuwe mijlpaal. Knap hoor. Je bent goed bezig. Veel succes op de Camino del Norte. Hopelijk is het daar minder druk dan nu op de Camino Frances. Groetjes Marleen en Fred
  4. Fred:
    6 juni 2019
    Heel goed ,Jan hoeveel km. Heb je er nu op zitten ? En hoeveel dagen is het nog lopen , en met hoeveel mensen loop je ?
  5. Wim:
    6 juni 2019
    Gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal, eindelijk in het land van bestemming, nu nog naar de plaats van bestemming. ..