Maandag 3 juni

3 juni 2019 - Bidarray, Frankrijk

Vanmorgen om half 6 de wekker om kwart over 6 op pad lekker vroeg in verband met de te verwachten warmte vandaag

Weer een machtig mooie route gelopen aan de voet van de Pyreneeën met toch wel behoorlijke hoogte verschillen omhoog is dat best wel zwaar met een kilo of 12 a 13 op je rug

De ochtend begon met wat bewolking dat is wel lekker niet te warm maar na 12 uur met de volle zon wordt het pittig warm gelukkig niet zo warm als gisteren maar hij tikt nu toch ook de 27 graden weer aan

Om half een bij de herberg aangekomen u lekker onder de parasol aan een bakje koffie

Zo nog even douchen en dan lekker uitrusten

Morgen weer aan de voet verder met de doorsteek van jpdp naar iruwe zouden hem in 3 etappes doen maar gaan bij nader inzien toch maar voor 2 etappes

Dat horen jullie later weer

1. Sandra Koeleman:
    3 juni 2019
    PRACHTIGE FOTO’S!!! 🏔

En wat fijn dat je zo volop geniet!🥳
    Steeds een stapje verder van ons, is steeds een stapje dichterbij je eind doel, Santiago de compostella!

Steeds dichterbij Santiago de compostella, is ook steeds weer een beetje dichter bij ons!!!

Je gaat goed! Hou zo vol!
    We denken aan jou!
    En reizen met je op de voet mee!!! 🥾

Liefs van Leo en mij en Lieve Lucy!

‼️
  2. Familie de vries:
    3 juni 2019
    Vroeg op is ook vroeg onder de veren. Dat is dan met de kippen op stok zoals we dat zeggen. Nog steeds heel knap van je die pelgrims tocht nou volhouden! ,
    wordt zeker steeds zwaarder we wensen jou en die met je meelopen nog steeds een goede camino, over de bergen ligt ergens je einddoel! ,!
    was er ook boter bij de vis?

We wensen je weer een goede reis, buen camino 🙋🙋 🙋 🙋 groetjes van ons.
  3. Wim:
    4 juni 2019
    Het begint al aardig op te schieten, zo onderin Frankrijk. Straks alleen nog een stukkie in Spanje en dan ben je er..... Prachtige fotos van de omgeving, bergen zijn altijd fascinerend.
    Goede reis.
  4. Ploni:
    4 juni 2019
    van 3 ,2 etappes maken zal wel pittig zijn ! knap dat je het al zolang vol houdt !!! succes