Dinsdag 6 mei

7 mei 2019 - La Châtre, Frankrijk

Zo luitjes weer 32km Verder weg zit nu in LA Chatre na een gevarieerde route waar ik vanmorgen vroeg een hert op de weg zag natuurlijk te laat voor een foto

Ook het Duitse koppel weer tegen gekomen die doen het toch iets anders als ik gisteren zei ze hebben namelijk een camper en een auto dus camper aan het begin en auto aan het eind rijden ze gewoon weer naar de camper na de wandeling gemak dient de mens

Route begon met 16 km asfalt door weilanden en akker velden daarna hetzelfde maar dan op wat meer onverharde paden

Nadeel bij veeteelt is dat er hier allemaal houtwallen staan dus daar is je uitzicht weel een beetje weg heb dat op te El en in Engeland ook gezien bij ons heb je natuurlijk sloten waar het vee binnen blijft

Dit zijn de belevenissen van vandaag tot nog toe morgen weer meer nieuws

1. Sandra Koeleman:
    7 mei 2019
    Oke... maar kijk je dan een hele tijd tegen een muur aan als je aan het lopen bent!? Hoe moet ik dat voor me zien?
    Bij die houtwallen heb ik nu een soort loopgraaf in mijn hoofd 😱...
    Hopelijk heb je toch meer uitzicht dan dat?

Goed dat je weer ben aangekomen!
    Je gaat lekker! 💪🏼💪🏼

Die Duitsers, neppers! Die doen hem gewoon lopend en rijdend!
    🚌🥾

En nog steeds geen foto van wild (hert of otter of zwijn!)
    PAK ZE PAP!!! 😂🐗🦌🦝🦔

Hopelijk heb je een lekker prakkie vanavond!
    Kom op kracht en morgen; lift jezelf op tot een hoger niveau, meer kilometers, je rockt die Fransen natuur!!!

💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼

Nog altijd trots op jou!
    ❤️
  2. Sandra Koeleman:
    7 mei 2019
    Oh en ik bedoel niet dat je meer kilometers op een dag moet doen!!! 🙈🙈🙈
    Ik bedoel over het algemeen gezien, ieder kilometertje tjakka...
    dat bedoel ik meer!

Je kent me...
    je snapt me vast!!

☺️☺️
  3. Familie de vries:
    7 mei 2019
    Je hebt er weer meer als dertig kilometer opzitten zo kom je steeds dichter bij je doel ik hoor niks meer van je rug . Ik hoop dat het goed gaat. Hou vast je fototoestel in de aanslag misschien helpt dat maar ik vrees het ergste want dan is er natuurlijk geen hert te zien. Groetjes van allemaal en loopse maar weer. Buen camino.
  4. Ploni:
    8 mei 2019
    Die herten laten zich niet zo gauw vangen ! Zelfs niet voor een foto :) . Lekker sandra met je verhaal van loopgraven , ik zie het nu ook voor me , ha ha . Maar iemand moet toch die auto er neerzetten en dan terug lopen ? Ik begrijp dat niet helemaal ?! Succes jan , jij doet het in ieder geval op de echte wijze !!