Dinsdag 9 juli

9 juli 2019 - Muxia, Spanje

Vandaag 29 km gelopen van finestera naar muxia mooie route door de bootsen aan de kust waaide nogal en als er dan een hele hoop van die windmolens staan is het best wel een herrie van die dingen maar ook dat moet een pelgrim maar ondergaan

Zo vandaag de laatste km gelopen met bepakking vanmorgen in de herberg mijn stokken vergeten dus van de week nog even kijken of ik die nog even kan ophalen

Vandaag dus weer schitterend wandelweer weer genoten wel de pas er in gehad want ik wilde niet te laat komen voor de bus om half 3 met de bus terug naar Santiago en dan relaxen

Vandaag ook voor het eerst iand ontmoet uit Canada lopen er niet veel  maar dus toch een gesproken

Nu lekker gegeten en zo op naar de bus het vervolg horen jullie wel weer

1. Leo:
    Beentjes strekken
    Biertjes drinken
    Gekke bekken trekken
    Maar nooit te laag zinken

Vergeet alles dat lastig was
    En neem het mooie mee
    Misschien past dat niet in de koffer
    Dus laat die maar staan
    Vergeet niet ZELF terug te komen
    Dan komt het MOOISTE aan.
  2. Sandra Koeleman:
    Potverdikkie! 💪🏼
    Potverdikkie man!!!
    Wauw! Wauw! Wauw!
    💪🏼💪🏼🎉🎉🎉🎉

En nu dus terug naar Santiago, om hopelijk vandaag daar je pelgrim-vriend nog te ontmoeten! 👬
    En op te vangen! GROOTS!!!

En dan ... en dan ... mam heeft haar koffertje klaarstaan! 🧳

Hopelijk kun je van een mini-vakantie genieten nu! ☀️☀️☀️

Je bent een waanzinnige kanjer!
    Thuisfront is mega trots! 💥🌹🌸👏🏼👏🏼👏🏼

Geniet lieve pap!!!

Hou van je! ❤️
  3. Wim:
    9 juli 2019
    Mooi man, het einde gehaald. Nu lekker ontspannen en rustig aan doen. Wereld prestatie geleverd!!!
  4. Familie de vries:
    9 juli 2019
    Het einde van de wereld nog gezien n? Nu genieten van de laatste dagen, maar dat zal wel lukken je krijgt heel goed gezelschap is het weer nog een beetje uit te houden?
    dit was dan het einde van je camino je hebt het geweldig gedaan alle lof! ,!
    We horen weer van je. De groetjes van ons allemaal en geniet met volle teugen van alles.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons. 🙋🙋🙋 🎂🍺🍷🍨🍳🌞🌞
  5. Cees:
    9 juli 2019
    Hoi jan mooi man eindelijk uitgelopen nu lekker uitrusten en genieten van de rust en wachten op je meisjes maak er een paar mooie dagen van met elkaar en tot gauw we zullen je verhalen wel gaan missen was heel leuk om je te volgen gr gerda en cees
  6. Fred en Marleen uit Terneuzen:
    10 juli 2019
    Proficiat Jan. Echt geweldig!!. Geniet van het weerzien van je vrouw en van je minivakantie. Een topprestatie geleverd!!