Woensdag 10 juli

10 juli 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Vandaag uitgeslapen om 6. 15 wakker me eigen omgedraaid en nog anderhalf uur lekker blijven leggen waarna ik naar de huiskamer van het Nederlands geweest en genootschap ben gegaan gaat om 9 uur open daar een uur of anderhalf gezeten lekkere koffie gehad en wat zitten praten met de vrijwilligers die daar zaten en nog een andere pelgrim die toevallig ook Jan hete

Daarna nog even naar de baseliek geweest en toen de stad weer in wat dingetjes gekocht en half een wat gegeten en natuurlijk wat gedronken daarna een uurtje terug naar de huiskamer voor gratis koffie waarna een museum bezoek en nu op terras aan biertje

Zo naar mijn kamer en om 7 uur naar de mis even siësta houden even plat wat lezen dan gaat de tijd ook wat sneller

Het is hier nu bloedheet 30 graden of meer blij dat ik nu niet onderweg ben op camino kost met die warmte veel energie

Nou dit was het voor vandaag tot nu toe op naar morgen zie er naar uit

Komt steeds dichterbij ben er aan toe  jullie horen morgen weer verder

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Helma:
    Wouw!!! Nog 1 nachtje slapen...😍
    Fijn dat je nu je rust kan pakken, komen wij lekker mee genieten.....heeeeeeel veeeeel zin in!!!🍾

Leuk om te schrijven "tot morgen"!!! Kus
  2. Leo:
    10 juli 2019
    Tot morgen geldt helaas alleen voor Ria en Helma.
    Maar voor jou is dat superfijn. Gezellige en dierbare ontmoeting toegewenst.
  3. Sandra Koeleman:
    Poeh! 🥵 warm daar!!!
    Mooi dagje, lekker rustig!!! ☀️

Beetje jaloers op mama en helma ben ik wel, maar gun het jullie ook van harten!!!

Geniet er dus maar dubbel en dwars van! Jullie hebben het dik verdiend om elkaar weer in de armen te sluiten!!!!
    🥰🥰🥰

Heel heel veel plezier morgen!

En wij zien je over een kleine week (er moeten nu eenmaal hier mensen gered worden 🚑🚑)
    en geven je dan gewoon een extra dikke knuffel!!

❤️❤️
  4. Familie de vries:
    10 juli 2019
    Alleen is ook maar alleen Nou alleen is natuurlijk ook niet helemaal waar mensen genoeg
    daar, ja het wachten duurt op je geliefden dan wel lang. Maar niet getreurd nog een nachtje lekker slapen! ,!!
    Gratis koffie lijkt mij ook niet verkeerd en ervaringen uitwisselen met de jannen!hoor je het ook weer eens wat van een andere Jan.
    Morgen een blijde dag toegewenst.
    De een doet de camino op de fiets de ander gaat vliegen maar jij hebt hem gelopen!,!!
    allemaal met als einddoel santiago de compostella.
    We wensen jullie goede dagen aan het weer zal het niet liggen heb ik begrepen, veel plezier. De groetjes van ons allemaal en tot ziens.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons .🙋🙋🙋🙋🙋🙋