Donderdag 11 juli

11 juli 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Vanmorgen uitgeslapen tot 7 uur lekker gedoucht bakje koffie gedronken en naar buiten aan de overkant een ontbijt gegeten brood ei bacon koffie en verse sinasappelsap

Om half 10 naar de kapel waar een mis in het Engels opgeslagen werd

Bijzonder was dat iedereen zich voor moest stellen ik was de enige Hollander in de kerk en ook de enige die zo ver gelopen had

Daarna in de stad gekuierd in af wachtig van helma en ria

De verrassing was des te groter toen niet alleen zij er aan kwamen lopen maar dat ook jeroen en Sandra er bij waren

Gezamenlijk op een terras lekker gegeten en nog wat boodschappen gedaan tot zover het verslag voor vandaag

1. Jeroen:
    11 juli 2019
    mooi verhaal, en gezellig om hier te zijn!!!
  2. Leo:
    11 juli 2019
    Tja, er is wat gegoocheld en gejokt, maar het doel is bereikt: jij samen met vrouw en kinderen. Jullie eigen cirkel.
    Samen met jou enkele dagen genieten van samenzijn: je hebt het helemaal aan jezelf te danken.
    Van harte gefeliciteerd!
  3. Sandra Koeleman:
    MOOI HÈ PAP!!!!
    Mooi hè!!!

😭😍😭😍

💪🏼 Je hebt het helemaal gedaan!!!

Machtig wat een mooie reis en mooi weerzien!!! 🥰

We hebben er onwijs naar toe geleefd om je te verrassen! En het was een verrassing 😇 ...

Nu met zijn 5en genieten een paar dagen!!!

Santiago, HERE WE ARE!!!

😍🥰😘
  4. Familie de vries:
    11 juli 2019
    Dat was echt een super leuke verrassing vandaag komen ze niet met zijn tweeën maar wel met zijn vieren super! ! Wat staat je nog meer te wachten?
    nu ben jij zeker de reisleider geworden in santiago, maar genieten jullie vooral met elkaar!
    Wij wensen jullie veel plezier en geniet doe vooral rustig aan .
    Dit was weer een gezwammeltje van ons. De groetjes van ons allemaal. 🙋🙋🙋🙋