Vrijdag 12 juli

12 juli 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Na een heerlijke nacht in ons appartement en na gisteren avond gezellig met elkaar tapas gegeten te hebben vandaag met elkaar op stap geweest in de huurauto

Na ontbijt op weg naar finestera waar we na het parkeren van de auto de laatste 3 km hebben gelopen naar het einde van de wereld waar we met zijn allen over de rotsen gelopen hebben tot de uiterste rand waar we ons broodjes hebben op gegeten en een tijdje hebben genoten van de zon

Weer terug gelopen naar de auto en onderweg bij de herberg Mijn vergeten stokken opgehaald

Wat gedronken in een bar en zijn toen naar muxia gereden een ander punt aan de kust minder mooi als finestera maar wel mooiere stranden

Vandaar weer naar appartement aan de koffie zo nog even wat eten en dan zit de eerste dag er weer op

Wel heel bijzonder om met ons eigen gezin op pad te zijn

Tot later

1. Sandra Koeleman:
    Gaaf hè!
    GAAF HÈ!!!
    💪🏼💪🏼

Hahahaha!!! 😄😄😄

Ik kan wel zeggen ‼️ dat we tot het eind van de wereld met zijn 5en zijn gegaan!!!
    We zijn super trots! 🌸
    Het is echt heel fijn hier te zijn en dit met jullie mee te maken!

Het is ook heel bijzonder om stukjes te zien 👁👁 en dingen te zien en te beleven en mooie verhalen van jou te horen pap!
    Maar nu face to face! 👦🏻👩🏼👩🏼‍🦱👩🏼👦🏻

Love you all ❤️
  2. Leo:
    12 juli 2019
    Klinkt en zal zijn als een familie Koeleman sprookje.
    Fijn dat jullie dit zo kunnen meemaken. Is niet zoveel gezinnen gegeven. Geniet er van en wij genieten mee.
  3. Familie de vries:
    12 juli 2019
    Vandaag hup in de auto allemaal en rijden maar op naar het einde van de wereld,
    moesten jullie toch nog wel even een paar kilometer lopen,want vader Jan moet nog afkicken van de lange tochten, op de rotsen gaat het niet altijd makkelijk maar met een kontje lukt het wel. Weer mooie plaatjes gemaakt, nu allemaal bij elkaar.
    Heel veel plezier met zijn allen en goede dagen toegewenst.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons de groetjes van ons allemaal. 🙋🙋🙋🙋en geniet! !
  4. Ploni:
    13 juli 2019
    Wat een verrassing !!! Gezin compleet !! Dat is genieten na zon lange tijd in je eentje doorgebracht te hebben . En ja leden van het gezin : een stukje wandelen hoort erbij !! :}
  5. Wim:
    13 juli 2019
    Haha, gezin compleet zet vaders ze direct aan het wandelen. Geniet er met z'n allen van!
  6. Cees:
    13 juli 2019
    Genieten jan van je hele gezin heerlijk gr gerda en cees