Donderdag 20 juni

20 juni 2019 - Villahormes, Spanje

Over vanmorgen kan ik kort zijn zonder regenjas ging net niet maar met regenjas werd je net zo nat het was een dikke natte wolk waar je in liep dus niet veel gezien heb een beetje alternatief gelopen op het asfalt inplaats van op de gladde paden

Wat me al die tijd is opgevallen hier in Spanje dat ik nog geen koekkoek gehoord heb in tegen stelling tot Frankrijk daar hoorde je ze elke dag ik denk dat ze de grens niet over mogen

Maar wat je dan in Frankrijk weer niet hebt en hier weer wel zijn hele bossen met eucalyptus bomen ruikt overigens heerlijk of de koekkoek houd niet van eucalyptus bomen kan natuurlijk ook

Nadat de regen gestopt was toch weer volop genoten van de mooie omgeving hier

Weer een herberg opgezogt lekker gedoucht en weer op naar morgen

Ik vind het bewonderingwaardig dat jullie mijn blog blijven volgen al dat gezwam maar ik vind het toch enorm leuk dat jullie het vol houden nog drie weekjes dan hebben jullie dat ook weer gehad

Nee alle gekheid op een stokje ik vind het heel fijn dat jullie mij volgen en op die manier is het ook een geweldige steun voor mij zonder zou het veel moeilijker zijn dank jullie wel

Nou morgen ga ik weer een stukje verder en daar horen jullie weer van

1. Sandra Koeleman:
    20 juni 2019
    Zo te zien zit je vandaag flink met je hoofd in de wolken!!! 😂😂

Als je maar met beide beetjes op de grond blijft‼️

Ik vind het hartstikke leuk km je verhaaltje iedere dag te lezen!
    Ik ben een trouwe fan van de jan-camino-blog! 📖

Succes 🍀 maar weer!

Liefs van ons
    Lee, San en luus! ❤️❤️
  2. Helma:
    20 juni 2019
    Lange tocht vandaag...benen en voeten zijn dus goed...👣💪?!
    Foto van de klif/rots is prachtig.
    Vanavond lekker eten en gezellig kletsen met je mede Camino reizigers 🍝🌮🍺🍷

Hopen dat het morgen zonnig is 🌞
    (ook bij ons en bij Gert-Jan)

Knuffie
  3. Familie de vries:
    20 juni 2019
    Vogels vliegen van Oostnaar west , maar misschien niet van nNoord naar Zuid, zal dat het wezen? Maar hoe moet het nou over zo n drie weken hebben we geen gezwammeltjes
    m vdreer te lezen, of heb je soms weer een nieuwe uitdaging in je hoofd? . Het zou me niet vverbazen! We zullen het ook missen. Nou dit was weer een gezwammeltje van ons trouwens wel een leuk woord vindt ik heb je daar al die maanden over nagedach .
    En op het laatst gevonden toppie de groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen. Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋
  4. Leo van den Berg:
    Ja Jan

Ook van gezwam kan een mens gaan houden.
    Ik bijvoorbeeld omdat ik weet wie het schrijft en wat een gigantische tocht hij onderneemt. En dan is dat ‘gezwam’ juist prettig, herkenbaar en leer je de schrijver steeds beter kennen.
    Mijn voorstel is dan ook dat je er gewoon mee doorgaat, ook als je weer thuis bent.
  5. Jan legters:
    20 juni 2019
    Hoi Jan, je was vandaag dus “in de wolken” haha.. Fijn dat het later beter werd. En je begint luxe trekken te krijgen lees ik 😉 mooi hoor