Woensdag 19 juni

19 juni 2019 - Colombres, Spanje

Vandaag weer een mooie dag geweest wel een beetje veel asfalt gehad maar de omgeving was weer prachtig de eerste tijd weer vlak langs de kust met zijn baaien en stranden mooie plaatjes kan je dan schieten

Later weer wat meer land inwaards wat weer hele andere plaatjes te zien geeft maar al met al in mooie rustige wandeling van ongeveer 33 km met nog steeds goed weer in iedergeval droog wel wat drukkend warm bij ons zou je zeggen het gaat vanavond onweren

Als het morgen maar weer droog is maar dat horen jullie morgen weer

1. Sandra Koeleman:
    Inderdaad weer mooie plaatjes!🏞
    Denk bij dat drukkende weer wel goed aan voldoende drinken!!! (Water dan hè!) 😝

Vandaag moest ik werken, met Ethie, zij is die collega die de camino een paar keer op de fiets heeft gedaan!🚲
    Ik heb vol trots over je wandeling verteld!
    En zij heeft vol aandacht geluisterd!
    Ze wenst je dan ook via mij een bien camino voor de laatste loodjes!!!
    🥾🥾

Zet ‘m op maar weer!
    Heerlijk om zo aan het eind van de middag jou verhaaltje te lezen onder het genot van een kopje koffie!!! ☕️

Mooie tocht morgen! 🎇🎇

💋💋
  2. Ben Kleijn:
    19 juni 2019
    Je zou het bijna vergeten als je over het weer thuis maar fantastisch dat het zo goed
  3. Cees:
    19 juni 2019
    Hoi nou we hebben hier weer een beste bui en onweer gehad .ik denk van wel 7 tot 10 cm water bah wordt tijd dat hethier eens drog wordt .maar gelukkig bij jou wel droog en wat een mooie omgeving ze g ik ben jalours op je ( niet op het lopen hoor) verder veel loop plezier gr gerda en cees
  4. Familie de vries:
    19 juni 2019
    Zo te zien heb je weer een mooi onderkomen voor vanacht. Ziet er in ieder geval mooi uit
    die w.c is natuurlijk ook heel belangrijk vooral om dat wij dat ook graag willen weten! ,!!!!
    maar voor jou weer een herinnering.
    Heb je een lekker bad genomen?
    Voor morgen weer een mooie loopdag gewenst en loopse maar weer en de groeten van allemaal buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋