Vrijdag 21 juni

21 juni 2019 - La Isla, Spanje

Zo weer tijd voor het dagelijkse verhaaltje vanmorgen toen ik wakker werd hoorde ik dat het behoorlijk regende dus gelijk regenkleding maar aan gedaan

Was maar goed ook tot 10 uur behoorlijk geregend daarna de regenkleding nog uurtje aangehouden was de buitenkant in iedergeval weer droog daarna binnenstebuiten aan mijn rugzak gehangen voor de binnenkant ook allemaal gelukt

Op een gegeven moment door een vrouwtje de verkeerde kant opgestuurd nou terug had ik geen zin meer in dus op GPS paden opgezogt door het bos ging in het begin goed maar de aangegeven paden op GPS waren op een gegeven moment helemaal dicht gegroeid dus op het laatst dwars door het bos op handen en voeten naar boven naar de weg toch ook weer gelukt je maakt wat mee

Na dit avontuur een waarlijk schitterende wandeling door kustgebied gemaakt met stranden maar ook iets hoger door weide heuvels met koeien en paarden

Nu in een hotel op 2 persoonskamer met Amerikaan wat een luxe geen douche delen met 20 man straks nog hapje eten dan zit er weer een dag op

Er was vandaag nog wat dat ik dacht dat moet ik ook even vertellen maar het is me even ontschoten nou misschien morgen dan maar weer

Tot later

1. Leo van den Berg:
    21 juni 2019
    Zo, dat was een stevig tochtje vandaag: verkeerde weg opgestuurd en op handen en voeten klauteren.
    Wat zul jij lachen als je weer thuis bent en deze herinneringen gaat lezen.
    Rustig doorgaan, het is nu officieel zomer en het einde komt in zicht. Fijn gesprek met Amerikaan gewenst.
  2. Ben Kleijn:
    21 juni 2019
    O zo te lezen kan je straks een bijbaantje als gids doen het ging je goed af wat kan een mens dan veel hè
  3. Sandra Koeleman:
    Wauw! Lekker vrouwtje dan! Jou de verkeerde weg wijzen! 😳
    Ze zal niet beter hebben geweten!🤪
    En je hebt er een pracht avontuur aan over gehouden!
    Goed dat je lichamelijk goed in vorm is inmiddels, je begint al een echte ‘wildeman’ te worden! 🧝🏼‍♂️

Hopelijk vergeet je door al je ‘wildeman-avonturen’ niet wat je herkomst is!
    ☺️
    Want wij zijn nou niet echt een ‘wilde-familie’ 😂 ...

Maar zolang je je regenpak nog nodig, en aan hebt, als het nodig is... en geen lendelapje draagt, ga ik je ook nog geen Tarzan noemen!!!

😂

Nou zet ‘m op morgen! 🥾
    Groet de Amerikaan!
    Heel veel liefs van mij!

En wees voorzichtig in die ‘wildernis’ ‼️
    Knuf!