Vrijdag 1 april

1 april 2022 - Velles, Frankrijk

Gisteren avond lekkere ravioli gemaakt althans Jan heeft dat gedaan die is de kok tijdens en na het eten een fles rode wijn leeg gemaakt waar na we niet naar bed gegaan zijn maar op de bank een plaatsje gemaakt hebben was namelijk ruimer als het bed verwarming wat lager gezet en in de slaapzak gegaan halverwege de nacht toch mijn trui erbij aan getrokken vanwege de kou

Vanmorgen vertrokken met een heldere blauwe hemel en net onder nul om elf uur trok het van lieverderlee dicht en om 1 uur begon de neerslag in een bushokje ons geprepareerd voor slecht weer en dat was maar goed ook om 3 uur liepen we in een sneeuwstorm met een klap onweer

We gingen weg voor 26 km maar achteraf was dat op de app hemelsbreed gemeten en aangezien we onze volgende overnachting hadden afgesproken hebben we vandaag 41 km gelopen dus 15 km meer wat 3 ur extra was

Ik had er geeen last van maar Jan is nu zo stijf als een plank met een zere rug maar dat loopt hij er morgen wel uit

Net even een pizza wezen eten, er is hier weinig open dus het is af en toe wel zoeken

Nou even lekker uitrusten douchen en dan naar bed

Morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    1 april 2022
    Wauw… die Jan… geef hem even een yoga lesje pap!

Wat een weer ❄️…

Hopelijk trekt het morgen een beetje open en loop je lekker verwarmd door de ☀️…

Zet ‘m op!
    🌸
  2. Helma:
    1 april 2022
    Hallo......hier code geel, maar bij jullie is het volgens mij behoorlijk rood...pas op jullie jezelf!

Hopelijk een rustiger weekend, zoals de rest van de bevolking! 😘
  3. Leo:
    2 april 2022
    Wat een mooi verhaal weer. Lange afstand in dezelfde weersomstandigheden doe in Nederland heersen.
    Fijn dat jullie het goed hebben. Voor vandaag ook alle goeds gewenst en ik lees graag opnieuw jullie jongensboek 👍🏼