Zondag 13 juni

23 juni 2019 - Avilés, Spanje

Na een heel goede nachtrust in een hostel in een 2 persoonskamer waar ik alleen was en goed uitgerust met de auto weer naar het punt waar ik opgehaald was om kwart voor 8 weer aan de wandel het eerste uur ging prima maar toen moest het regenpak aan

Na 2 uur in de stad aangekomen waar ik een koffie met een broodje genomen heb en dan 4 uur door de stad lopen laatste stuk alleen maar industrie dat is wel lang

Hierna weer een stuk natuur wat weer heel mooi lopen was op naar de volgende stad weer eerst een uur Industrie en daarna een gedeelte stad

Waarna ik om kwart over 4 mij eigen Ingeschreven heb bij een herberg voor 6 euro weer een nacht onder de pannen

Na weer een etappe van boven de 30 morgen een van 22 km waar weer een herberg is nu nog een hapje eten en voor de rest rustig aan

Bedankt dat jullie me zo steunen via de reactisch op mijn blog het is leuk dat jullie zo meelopen

Morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    23 juni 2019
    Haha, je stukje heet ‘13 juni’ ... loop je terug in de tijd??? Bij ons is het al 23 juni!!!
    Ik wist wel dat je ver liep, maar terug in de tijd??? 😂

Grote plassen, veel bewolking, lange tocht, regenjas, industrie!
    De camino test je!
    Laat de wandeling jou niet lopen, jij loopt de wandeling! 💪🏼

We lopen stiekem toch een beetje mee! ☀️

Succes morgen‼️
    Een iets minder lange toch, neem de tijd om goed om je heen te kijken!

Lieve groet!
    Van ons! ❤️🌺
  2. Familie de vries:
    23 juni 2019
    Iedereen maakt wel eens een voutje maar dat is je vergeven hoor! We vinden het al een geweldige prestatie van jou dat je al zover bent gekomen! ,,je loopt nu zeker van de kust af
    Door dorpjes met industrie maar ja daar moet natuurlijk ook gewerkt worden!
    Vanacht ben je weer voor een koopje onder de pannen of liever gezegd onder de wollen dekens nou slaapse vannacht lekker zonder gesnurk of het moet van jezelf zijn ha ha,
    En rust lekker uit en voor morgen loopse maar weer dit was weer een gezwammeltje van ons de groetjes van ons allemaal buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋.
  3. Jan legters:
    23 juni 2019
    Hoi Jan, ik veel over regen, jammer. Fijn dat er naast incdustrie toch ook mooie stukken zijn. Lees dat je gemiddeld behoorlijke stukken loopt, het gaat dus goed met. Dat is mooi, denk er om dat je jezelf niet overvraagd. Geniet van de route, bon Camino