Zondag 2 juni

2 juni 2019 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Zou gisteren in de kerk slapen kom ik daar aan zit de kerk dicht nou de slaapzak maar in het buiten portaal gelegd en de nacht buiten doorgebracht

Met een schitterende sterrenhemel de nacht door gekomen

Om 5 uur de wekker af laten lopen en na een paar broodjes en in pakken om 10 voor 6 vertrokken was nog schemering

Als je zo vroeg vertrek heb je kans wild te zien en dat gebeurde dus ook een ree stak voor ons de weg over natuurlijk weer te laat voor een foto

Weer hele mooie uitzichten

Morgen beginnen aan de doorsteek Naan de kust om de norte te gaan lopen maar daar over morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    Mooi gedaan!
    Lekker bezig!
    Hier was het vandaag 31 graden, zo ongeveer!!!
    Man wat een hitte! Hopelijk was het bij jou beter te doen! Zo niet, probeer goed te drinken voor de spieren, alle spieren! 💪🏼💪🏼

Hopelijk heb je vannacht wel een slaapplaats binnen, want 1 nacht in de buitenlucht is leuk spannend, maar ik denk dat een dak boven je hoofd toch een betere rust geeft voor lichaam en geest!!!

Liefs en zet ‘m maar weer op! Voor een nieuw avontuur morgen!

😍🏵
  2. Helma:
    2 juni 2019
    Saint Jean Pied de Port!!!
    Een fantastische mijlpaal, gefeliciteerd!!!!

Dikke knuffel van ons ❤️
  3. Familie de vries:
    2 juni 2019
    Te laat voor de avonddienst en te vroeg voor de morgendienst,dan gaat de deur op slot natuurlijk dat is voor die landlopers die vertrouwen ze niet zeker.
    Onder de sterrenhemel heb je hopelijk ook goed geslapen.
    Om 5 uur opis wel heel vroeg, hou je dan siesta onderweg?
    Nou loopse maar weer. Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 groetjes van ons allemaal.
  4. Cees:
    2 juni 2019
    Hoi wat krijgen we nu weer kerk dicht moet niet gekker wordentoch maar wel erg mooie omgeving daar zeg ga lekke verder zo gr gerda en cees