Zaterdag 13 juli

13 juli 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Na een nachtje lekker slapen en een lekker ontbijt hebben we vandaag niet in de auto gezeten dat houdt dus in dat we vandaag alles weer met de benenwagen gedaan hebben en de hele dag in Santiago gebleven zijn

Vanmorgen naar een grote overdekte markt geweest met groente en vis etc.

Vanmiddag een beetje aan het kuieren geweest in de straatjes in het centrum nog wat souveniertjes gekochte op tijd naar het appartement gelopen waar we de regen hebben afgewacht

Toen weer naar het centrum en lekker gegeten nog ommetje gemaakt en nu weer terug in het appartement en zo naar bed en voor jullie weer tot morgen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra Koeleman:
    13 juli 2019
    Wat is het fijn, wat is het fijn, om met zijn alle in Santiago te zijn!!!

We genieten nog 1 hele dag, en de dag erna is het alweer voorbij en maken we ons klaar voor de reis naar (t)huis!

❤️
  2. Helma:
    Prachtig hier!!! Genieten ❤️
  3. Cees:
    13 juli 2019
    Geniet maar lekker gr g en c
  4. Familie de vries:
    13 juli 2019
    Er is van alles te beleven en te zien daar, kijken en niet kopen op zijn Hollands gezegd.
    Maar souvenirs zijn altijd leuk als aandenken met Jan zijn benen gaat het wel goed denk ik
    maar hoe gaat het met die andere 8 benen? want vader Jan laat jullie wel lopen hij weet de laatste tijd natuurlijk niet anders! Weer veel plezier morgen en geniet er van.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons de groetjes van ons allemaal. 🙋🙋🙋🙋
  5. Leo:
    13 juli 2019
    Als jullie nu toch met zijn allen zijn, is het misschien te overwegen om samen terug te lopen naar Langeraar...
    Goed voor de gezinsband.
    Maar ooooooooohhjhhhhhh wat zullen jullie gemist worden door kinderen, kleinkinderen en achtergebleven echtgenoten.....
    Dus
    Geniet nog volop van de tijd samen en kom dan maar weer uitgerust en blij thuis.

Dat is mijn wens.
  6. Ploni:
    14 juli 2019
    Alvast een hele fijne en veilige thuisreis , ik heb genoten van de dagelijkse beslommeringen ,het was net of we eventjes met je mee liepen ! groetjes en tot zondag