Zaterdag 22 juni

22 juni 2019 - La Campa, Spanje

Zo na 53000 stappen ongeveer 37 km in een hostel beland lekker gedoucht en zo nog even handwas doen dan is alles weer fris

Vandaag na een wat mindere nacht in een hotel op een dubbel kamer met een Amerikaan hij snurkt nogal en ik vond het bed gewoon slecht maar weer begonnen aan een nieuwe etappe

Dit bleek een zware etappe te zijn niet alleen vanwege de afstand maar in de morgen het bos in gedoken wat gehuchtje voorbij gelopen maar nergens een barret je voor koffie dus als je kwart over 7 weg gaat en dan pas om half 12 je eerste bakje kan nemen dan is dat wel laat

Ik heb daar in die plaats ook maar wat eten genuttigd en dat was maar goed ook na het eten door gelopen om om een uur of 2 half 3 uit te kijken naar een herberg maar kwam terecht in een niemands land tot ik om 4uur een bord zag staat van een herberg

Toevallig langs de weg een bar daar een biertje gedronken en gevraagd naar de herberg bleek dat zei de herberg kon bellen om me op te halen was nog dik 3 km van de route af morgen brengen ze iedereen weer naar de route na het ontbijt

Nou over de route van vandaag die was dus zwaar maar o zo mooi vandaag ook weer veel onverharde paden gewoon geweldig morgen zien we wel weer

1. Leo van den Berg:
    Apart dagje
    Mooi verhaal
    Fijne foto’s

En ja, late koffie maakt de dag toch anders.
  2. Sandra Koeleman:
    Wauw!!!
    Dat is pas een lange wandeling!
    En niet eens omdat een dame je de verkeerde kant op wees! 😂

En ik zie patatttjjeeesss???!!! 🍟
    Jammie!!! 🍖
    Dat heb je mooi gedaan! Haha!

Je hebt mooie foto’s gemaakt!📷
    Je hebt je goed gehouden met deze lange wandeling!
    💪🏼

Wees verstandig voor de dag van morgen‼️
    Denk aan je schoenzolen! Misschien willen die een dagje vrij?! 😉
    (Met andere woorden loop jezelf niet voorbij!)

Probeer inderdaad goed water te drinken! Als dat onderweg niet kan, probeer een beetje aan te vullen als je bij je slaapplaats komt, zorg ervoor dat je niet uitdroogt, dan krijg je letterlijk een burn-out! 🔥Die moet je blussen voor die start!!💧💧💦💧

Je doet het goed! We denken aan je!
    Ik stuur je kracht, gezond verstand en liefde!

❤️🌺❤️🌺🥾🌺❤️🌺❤️
  3. Familie de vries:
    22 juni 2019
    Hallo weer eens een selfie, maar je ziet er wel vermoeid uit ik heb wel eens een betere van je gezien! je kan zien dat het een barre tocht is, vooral als je je handen ook nog eens moet gebruiken! maar er is licht aan het einde van de tocht volhouden dus nog zo'n week
    of 3 toch. Van regen hoor ik niet meer dat is weer een voordeel! volgende week hier een hittegolf de kinderen beginnen maandag al met een tropenrooster.
    Hoop voor jou niet zo warm.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons de groetjes van ons allemaal en loopse maar weer buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋