Zaterdag. 6 juli

6 juli 2019 - Vilaserio, Spanje

De dag na de dag dat ik aankwam in Santiago na een avond rond gelopen te hebben en natuurlijk ook op terrasje gezeten te hebben en na een goede nachtrust om 6 uur opgestaan en nog even lekker gedoucht te hebben, voordeel van single room met douche, om 7 uur weer op pad gegaan

Santiago weer uit en de natuur weer in vandaag weer vreselijk mooie route gelopen hoofdzakelijk door de bossen met mooie doorkijken naar de bergen

Dus weer echt genoten van de 34 km die ik vandaag weer afgelegd heb zit nu in klein dorp in herberg gelukkig wel met eet tent dus komt allemaal weer goed morgen nog even kijken wat ik doe herberg op 25 of 36 kmzie morgen wel of ik goede benen heb en daar horen jullie morgen dus ook weer van

1. Leo van den Berg:
    6 juli 2019
    Heerlijk verhaal over de dag na dat het doel bereikt is. Niets hoeft, alles kan. Dus je kunt nu helemaal op intuïtie lopen. Ook fijn dat je een goeie slaapplaats alleen hebt. En morgen? Dan zie je weer opnieuw hoe het gaat. Rustig uitlopen, langzaam op weg naar huis.
  2. Sandra Koeleman:
    Wat een doorzettingsvermogen! Wat een kracht! Wilskracht! 💪🏼

Je maakt mooie foto’s! 📸
    Santiago ligt alweer 1 dag achter je!💒

Wij blijven je volgen! 👀
    We blijven je steunen!
    En je weet het hè!
    Je hebt een vrijkaartje 🎟 in mijn gedachten, als je wilt mag je hem inwisselen, wandel je mijn gedachten gewoon even in, en zend ik je op die manier wat kracht! Een duwtje in de rug! 🥾

Lieve pap! Je doet het waanzinnig goed!

Knuffel San ❤️
  3. Familie de vries:
    6 juli 2019
    Gelijk de spurt er weer in vandaag en maar doorgaan met lopen, de drukte weer voorbij.
    Dachten dat je nu wel een beetje rustig aan kon doen maar nee dat gaat gewoon weer als een speer. Maar de tijd dringt natuurlijk ook want je moet natuurlijk weer op tijd terug zijn! ! ! Wat je h een loopt moet je nu ook weer terug.
    Wel een goed gevoel dat je met je camino op zak loopt! Laat hem niet van je afnemen. De groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons.
  4. Helma:
    6 juli 2019
    Geen tijd voor een dagje rust...later nog tijd genoeg om met ons in Santiago uit te rusten 😆! Fijn dat je een bekende tegen kwam in Santiago een prachtig moment om dit met een mede pelgrim te kunnen delen!! Bedankt voor het kaarsje ♥️!!

Zet hem op naar het einde van de wereld 👍💪👣
  5. Hein en Jeannet:
    6 juli 2019
    Wij vinden dat je een enorme prestatie geleverd heb en willen je van harte feliciteren met het voor jou bereikte resultaat.
    Als het moment daar is zijn we benieuw om nader naar je reisverhalen te luisteren.
    Groeten van ons
  6. Fred en Marleen uit Terneuzen:
    7 juli 2019
    Jan, proficiat met het bereiken van je (voorlopige) eindbestemming Santiago de Compostella. Diep respect voor deze prestatie. We denken nog terug aan Vessem, waar je gestart bent en waar we kennis hebben gemaakt. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Veel succes met het laatste stuk naar Finisterre. Groetjes Fred en Marleen